Hallo iedereen Ik ben Steve.
ik heb en klein probleempje ik heb een vrachtwagen geskind, maar nu moet het intereur er nog in, alleen heb ik geen flauw idee hoe
ik hieraan moet beginnen.
Mss kan iemand van jullie mij een eind op weg helpen.
het gaat eigenlijk over dit interieur http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... =89&t=7239.
en deze vrachtwagen http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 148&t=8438. ik heb al vanalles geprobeerd maar het lukt maar niet.
ik kan alvast niet wachten om iets van jullie te horen, bedankt bij voorbaat.
mvg Degreef Steve
interieur in vrachtwagen plaatsen
Re: interieur in vrachtwagen plaatsen
Allereerst welkom!
En je truck vervangt de Ivedo A, en je interieur vervangt het Dav A interieur.
Doe het volgende: Open het scs bestandje van je interieur als het goed is, zie je dan enkele mapjes staan. Waaronder een mapje def of definition. Open dat mapje en daarin zal een sii bestandje staan. Laat dat nu even staan. Ga dan naar computer>german truck simulator. Daar staat de base.scs. In die base.scs staan ook verschillende mapjes. Waaronder het mapje interior. Daarin zal ook een mapje def of definition staan. Zoek dan het sii bestandje met als naam daf_int_excl. of zo iets in die aard. Dat bestandje sleep je dan naar de def map van je interieur. Dan krijg je een schermpje te zien met links een dropdown menu. Daar zou nu "normaal" staan maar dat verander je in "opslaan" dan ga je verder. En zou het normaal moeten werken.
Werkt het niet leg ik het graag nog eens uit of ik doe het voor je
En je truck vervangt de Ivedo A, en je interieur vervangt het Dav A interieur.
Doe het volgende: Open het scs bestandje van je interieur als het goed is, zie je dan enkele mapjes staan. Waaronder een mapje def of definition. Open dat mapje en daarin zal een sii bestandje staan. Laat dat nu even staan. Ga dan naar computer>german truck simulator. Daar staat de base.scs. In die base.scs staan ook verschillende mapjes. Waaronder het mapje interior. Daarin zal ook een mapje def of definition staan. Zoek dan het sii bestandje met als naam daf_int_excl. of zo iets in die aard. Dat bestandje sleep je dan naar de def map van je interieur. Dan krijg je een schermpje te zien met links een dropdown menu. Daar zou nu "normaal" staan maar dat verander je in "opslaan" dan ga je verder. En zou het normaal moeten werken.
Werkt het niet leg ik het graag nog eens uit of ik doe het voor je
hey dank je wel voor de uitleg, ik ga dit meteen is proberen en dan laat ik je weten of het werkt of niet zodat hier een slotje op kan.
bedankt voor de hartelijike welkom en de snelle hulp groetjes.
Steve
bedankt voor de hartelijike welkom en de snelle hulp groetjes.
Steve
hey, hier ben ik terug ik krijg het niet werkende, mischien is dit omdat ik versie 1.32 speel ik weet het niet.
als ik een nieuw spel begin, loopt dit bij het laden net voor het eind vast.
mischien nog andere ideetjes, of als je tijd hebt dat jij er is naar kijkt. alvast bedankt.
grts Steve
als ik een nieuw spel begin, loopt dit bij het laden net voor het eind vast.
mischien nog andere ideetjes, of als je tijd hebt dat jij er is naar kijkt. alvast bedankt.
grts Steve
Heb je er andere mods instaan?
Miss zorgen ze voor een conflict
Miss zorgen ze voor een conflict
neen enkel die twee niet meer 

Ik ken geen andere manier om een interieur te vervangen. Het probleem is ook dat ik momenteel niet thuis ben en op mijn mac geen gts staat 

lol dat geeft niet haha, geduld is een schone deugd, we lossen dit later wel op als je wat meer tijd hebt.
grts
grts
dat zal dan woensdag pas zijn