wie weet waarik de mods kan vinden om in mijn speleuro truck simulatorte zetten
voor de gene die het weet zet het alstublieft op deze forum
bij voorbaat dank
hoe kan ik mods vinden
Re: hoe kan ik mods vinden
Als je ze al gedownload heb bedoel je?
meestal bij downloads of een andere locatie naar keuze waar je het bestand heb neergezet
meestal bij downloads of een andere locatie naar keuze waar je het bestand heb neergezet
nee die je nog niet gedownload hebt een kamaraad zij dat ik me eerst hier op moest aanmelden om mods te krijgen
Klopt en een beetje verder op het forum staan de downloads. Maar ik dacht dat je eerst een x-aantal berichten moet posten om dan pas toegang te krijgen tot de downloads. Off is dit nu weer op een ander forum, op den duur weet ik het zelf ni meer 

hahah
bedankt voor de infomatie
bedankt voor de infomatie
hoe bedoel je een aantal berichten posten
Geen dubbelpost en dit staat overigens verkeerd.
Sommige topic's (o.a. downloads) zijn nog niet zichtbaar omdat je nieuw bent. Dit om te voorkomen dat je enkel voor de downloads komt of het hele forum gaat vol spammen
Sommige topic's (o.a. downloads) zijn nog niet zichtbaar omdat je nieuw bent. Dit om te voorkomen dat je enkel voor de downloads komt of het hele forum gaat vol spammen
oke goed dat ik het weet bedankt voor de informatie

no prob 

- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
lijkt we wel beantwoord toch?
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend ![]() Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.