Dan is het een standalone en heb je deze niet goed gemaakt. Er zijn wel handleidingen hoe dit moet maar dan moet ik even zoeken, maar ik zti nu op stage, dus geen tijd!
Hij heeft hem niet gemaakt Cix, maar gedownload.
Waarschijnlijk ligt het aan een combinatie met andere mods, zoals trucks/trailers/maps.
Probeer het eens zonder mods in je modfolder, dus alleen die van de cartransporter.
Als hij dan wel werkt kan je door je mods één voor één weer terug te zetten uitzoeken met welke andere mod hij in conflict ligt.
Dat bedoelde ik, de trailer is duidelijk standalone dus heeft hij het .scs bestand voor de Cargo & trailerstorage verprutst, als deze er niet bij zit :p
Dan heeft hij meerdere stand-alone trailers en deze cargo/trailers niet in 1 standalone .SCS bestand geplaatst. Dan moet hij ze zelf kwa text samenvoegen
Ik heb net geprobeerd,ik had dus alle mods eruit alleen de car transporter nog in mijn map,helaas sprong hij weer af toen ik erop klikte.Ik ben ten einde raad.
In je beginpost staat dat je zoals hier op het forum die P transporter hebt gedownload.
Misschien is dat het probleem, als je die andere eens wegdoet en dan die hier op het forum staat eens probeerd.
Het kan best zijn dat het aan de download zelf ligt.