hoi allemaal ik heb van een enkelassige trekker een voorloper gemaakt maar... in de showroom van de game zitten er geen wielen aan de voorloopas en die aan de trekas zitten goed op de plaats en in het game zitten er ook geen wielen aan de voorloopas maar die van de trekas zitten op hun oude plaats als een enkelasser zegmaar wie kan mij helpen
heb al vanalles geprobeerd hier een foto (alshetlukt)
problemen wielen
Re: problemen wielen
ik zie geen foto
een foto moet je uploaden met bijv. plaatjesupload, dan staat daarboven ''link voor site's''
die kopieer je en plak je hier
en er is nog een manier, je upload een foto via plaatjesupload
en dan staat daarboven een ''link voor forum's'' en die kopieer je en plak je hier
maar deze manier werkt niet als de foto te groot is
een foto moet je uploaden met bijv. plaatjesupload, dan staat daarboven ''link voor site's''
die kopieer je en plak je hier
en er is nog een manier, je upload een foto via plaatjesupload
en dan staat daarboven een ''link voor forum's'' en die kopieer je en plak je hier
maar deze manier werkt niet als de foto te groot is
je flare van je trek as onder je spatbord zetten. dan copy je de flare van het voorwiel en dan maak je er wheel.2fl van. zo is het bij gts/ets bij pttm weet ik zo niet.
hey de flare van de trekas heb ik verplaats en de vooras ook gekopieerd zoals jij zegt maar heb hem flare1.fl genoemd
ga het zo ff proberen met flare.2fl of 2fr dank je voor reactie
ga het zo ff proberen met flare.2fl of 2fr dank je voor reactie
dat heb ik ook geprobeerd lukt ook niet pff.. heb ondertussen ook geprobeerd met het wijzigen van het .sii bestand
wheel_mass: 50.0 naar 60.0 ik dacht misschien de basis
wheel_data: .1.0 naar .0.0 in base.scs opgezocht van een auto met tandemstel
maar ik zie in lod.pmg ook geen wielen staan maar ze zijn er wel in het spel
en bij die truck van ets zijn ze in lod.pmg wel zichtbaar
en dan zou de wielbasis wel goed moeten zijn??
heb ook al die wielen van de truck van ets overgezet door middel van merge wou ook niet helpen...
bij mij is het 1 groot ?vraagteken? ik hoop op meer reacties alles telt! en kan helpen!
wheel_mass: 50.0 naar 60.0 ik dacht misschien de basis
wheel_data: .1.0 naar .0.0 in base.scs opgezocht van een auto met tandemstel
maar ik zie in lod.pmg ook geen wielen staan maar ze zijn er wel in het spel
en bij die truck van ets zijn ze in lod.pmg wel zichtbaar
en dan zou de wielbasis wel goed moeten zijn??
heb ook al die wielen van de truck van ets overgezet door middel van merge wou ook niet helpen...
bij mij is het 1 groot ?vraagteken? ik hoop op meer reacties alles telt! en kan helpen!