Slaapvenster iets meer doorzichtiger
- Richard980
- Lid
- Contacteer:
Slaapvenster iets meer doorzichtiger
Ik heb altijd last van dat venster dat niet doorzichtig is, dit heb eerder (levens) zware ongelukken verorzaakt, en onderweg is het niet handig om te slaapen, vracht te laat.
WAT? ZWARTE KAT!
Re: Slaapvenster iets meer doorzichtiger
Ik heb zelf ook geprobeerd om dat aan te passen maar het gaat niet. Je kan alleen kleur veranderen dat het bijvoorbeeld blauw is in plaats van zwart 
Maar je kan ook slaap uitzetten. Dan slaap je helemaal niet

Ik zou de link wel even plaatsen voor richard980Goldy21 schreef:Ik heb zelf ook geprobeerd om dat aan te passen maar het gaat niet. Je kan alleen kleur veranderen dat het bijvoorbeeld blauw is in plaats van zwart
http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 112&t=6618
als je naar options gaad en dan het balkje van brigtness naar rechts schuift dan ben je er ook hoe meer naar rechts hoe beter want als het donker word dan zie je streepen van de weg nog succes
- Richard980
- Lid
- Contacteer:
Ik denk dat ik wel wil slaapen (wat echter dan) maar het venster is niet te doorzien wardor je over de lijntjes gaat of een ander aanrijd.Jupie schreef:Ik zou de link wel even plaatsen voor richard980Goldy21 schreef:Ik heb zelf ook geprobeerd om dat aan te passen maar het gaat niet. Je kan alleen kleur veranderen dat het bijvoorbeeld blauw is in plaats van zwart
http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 112&t=6618
Is dit het gewoon voor de nacht of voor het slaapvenster tijdens het rijden.Mike2123 schreef:als je naar options gaad en dan het balkje van brigtness naar rechts schuift dan ben je er ook hoe meer naar rechts hoe beter want als het donker word dan zie je streepen van de weg nog succes
WAT? ZWARTE KAT!