hey, ik zou graag zelf een truck willen maken. aangezien bijna niemand tijd voor iemand heeft wil ik het graag zelf proberen.
alleen ik snap er maar niets van.
Ik zoek iemand ie het me vanaf de grond uit wil leggen, hoe ik een truck moet maken dat ik het zelf kan.
Ik weet dat het niet gemakkelijk is en daarom wil ik er graag hulp bij hebben.
hoop dat er iemand is die me er mee wil helpen
afca15
zmodeler wie kan me helpen
-
- Lid
Re: zmodeler wie kan me helpen
ik weet ook nog niet hoe je moet skinne.

- Scaniaboyy8
- Lid
Beetje een nutteloze reactie hè Truckerexpert.
@Topicstarter: Ik denk dat een truck voor je maken sneller gebeurt is dan je uitleggen hoe het moet. Geloof me, het is geen makkelijk klusje, en vele hebben ook niet de tijd/zin als leermeester te spelen. Persoonlijk houd ik daar ook niet zo van en ik heb simpelweg veel te weinig tijd. Er zijn goede modders, die werken al 1/2 jaar met Zmodeler en hebben nog niet alles onder de knie. Daarbij kost Zmodeler $60. Ik zeg dit alleen omdat ik bang ben dat je geen leermeester zult vinden, er gaat echt tijd inzitten, en op die manier houden mensen niet veel tijd voor zichzelf over. De meeste hebben het al druk genoeg met school en eigen projectjes.
Desalniettemin hoop ik toch dat je iemand vind!
@Topicstarter: Ik denk dat een truck voor je maken sneller gebeurt is dan je uitleggen hoe het moet. Geloof me, het is geen makkelijk klusje, en vele hebben ook niet de tijd/zin als leermeester te spelen. Persoonlijk houd ik daar ook niet zo van en ik heb simpelweg veel te weinig tijd. Er zijn goede modders, die werken al 1/2 jaar met Zmodeler en hebben nog niet alles onder de knie. Daarbij kost Zmodeler $60. Ik zeg dit alleen omdat ik bang ben dat je geen leermeester zult vinden, er gaat echt tijd inzitten, en op die manier houden mensen niet veel tijd voor zichzelf over. De meeste hebben het al druk genoeg met school en eigen projectjes.
Desalniettemin hoop ik toch dat je iemand vind!

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
-
- Lid
ik heb een probleem met Zmodeller als ik een truck wil laden dat hij uitvalt of niet reageert
hoe kan dat
hoe kan dat