Ik heb ff een vraag waarom kun je in pm geen quote url img meer versturen want elke keer als ik pm verstuur moet ik heel veel weg halen en of aanpassen voor ik het versturen kan.
Hoe kan dat hebben jullie dat aan gepast beheerders???
PM versturen
- Scaniaboyy8
- Lid
Re: PM versturen
Een internal error bij het versturen. Dit is mij ook opgevallen als ik vanuit een topic een PM naar iemand wilde sturen.

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Ja, die error bestaat helaas al vanaf het begin 
Oplossing die tijdelijk werkt: onderaan forum, forumcookies deleten en/of reply pm ipv dat reageren icoontje.

Oplossing die tijdelijk werkt: onderaan forum, forumcookies deleten en/of reply pm ipv dat reageren icoontje.
Nou ik snap er dan niks van want ik heb altijd gewoon kunnen pm men maar is nu sinds forum weer terug is online kan ik niet meer op de manier versturen wat voorheen wel kon wat werkt er bij mij niet:
url
Img
Als ik 1 van deze in een pm voorlaat komen dan krijg ik general error (code weet ik zo niet ) maar dat had ik dus vroeger niet vrij irritant moet ik zeggen.
Mischien hebben jullie een filter in gesteld op het forum kan dat het zijn.
Ik hoop dat het nu duidelijker is zo zou niet weten hoe ik het anders zou moeten uitleggen.
vriendelijke groet,
CJIB
url
Img
Als ik 1 van deze in een pm voorlaat komen dan krijg ik general error (code weet ik zo niet ) maar dat had ik dus vroeger niet vrij irritant moet ik zeggen.
Mischien hebben jullie een filter in gesteld op het forum kan dat het zijn.
Ik hoop dat het nu duidelijker is zo zou niet weten hoe ik het anders zou moeten uitleggen.
vriendelijke groet,
CJIB
- Dutch Eagle
- Lid
CJIB heeft met zijn verhaal niet 1 maar een hele grote doos spijkers op de kop geslagen: Dames/Heren aan het werk dus.
Het is inderdaad f-word irritant dat je niet kan PM-men het leverde mij de nodige randcommentaar op die ik niet verdien, maar die voor het mis-functioneren van de PM is, echter heb ik daar een misselijk gevoel van dat randcommentaar, maar leest men hier over het PM probleem heen..... Of mogen we niet PM-men vanwege sesuur??
Jammer, jammer, dreiwerf jammer.
(Ik zou het bijna willen schreeuwen, maar hou me in) Doe hier aub z.s.m. wat aan?
Greets,,,
Boy
Het is inderdaad f-word irritant dat je niet kan PM-men het leverde mij de nodige randcommentaar op die ik niet verdien, maar die voor het mis-functioneren van de PM is, echter heb ik daar een misselijk gevoel van dat randcommentaar, maar leest men hier over het PM probleem heen..... Of mogen we niet PM-men vanwege sesuur??

(Ik zou het bijna willen schreeuwen, maar hou me in) Doe hier aub z.s.m. wat aan?
Greets,,,
Boy

Lol, er wordt al aan gewerkt en aan je politieke praatje hebben we ook niets
Slotje, jullie horen wel als er iets gefixt is

Slotje, jullie horen wel als er iets gefixt is