europe flyer
europe flyer
wie heeft er een skin liefst een trailer maar mag ook truck van europe flyer want die heb ik nodig voor een ontwerp
LouisD schreef:Wat is er kansloos ?
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Re: europe flyer
http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 22&p=15939
Zoekfunctie...
Zoekfunctie...

op de site van hun zelf kan je de letters en logo´s ook kopieren of kijki in mn persoonlijke blog daar heb ik een tekening van europe flyer staan die kan je ook kopieren en plakken die letters 

doe je tog ff op google of op de site van europe flyer kopieren en plakken kan je zelf op formaat maken bijv. met fotofilter 

- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Maar dan kom je met mega-grote pixels te zitten, net als bij dat hij hem van jouw tekening zou halen

kan mee vallen doe ik ook altijd bij de bedrijven zelf kijken en afbeeldingen opslaan soms wil dubbel klikken op afbeelding ook nog lukken dan heb je de grotere versie dan die opslaan en klaar is het en anders met bewerking aanpassen tot het wel goed is alles is mogelijk zolang je wil en handig bent.
ja met programmas kan je de formaat veranderen die van mij met paint gedaan dat word niet mooi maar met fotofiltre kan je dat wel mooi maken en anders bewerrk je die pixels