Hoi,
weet iemand mischien de cheat van een comi ? wil namelijk graag met een tandem rijden.
gr horse trucker.
p.s. ik weet niet of ik hier deze vraag mag stelen maar kon hier verder niks van vinden .
Cheats combo.
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Re: Cheats combo.
Voor welk spel?
Als het ets is dan moet je hem in dat gedeelte doen.
Maar dat is gewoon een combo downloaden en de scs files in de mod folder doen.
Als het ets is dan moet je hem in dat gedeelte doen.
Maar dat is gewoon een combo downloaden en de scs files in de mod folder doen.

-
- Lid
Er is geen Cheat voor... Je kunt:horse trucker schreef:Hoi,
weet iemand mischien de cheat van een comi ? wil namelijk graag met een tandem rijden.
gr horse trucker.
p.s. ik weet niet of ik hier deze vraag mag stelen maar kon hier verder niks van vinden .
- Een combi downloaden: trucksimulators.nl -> Downloads -> Combi's of...
- Als je met de combi van de huidige trailer wilt rijden (voorbeeld: je rijdt in ETS(Euro Truck simulator) met een Tradeaux trailer voor diesel) dan moet je save.sii laden met kladblok (notepad) en dan naar vehicle -> (bijvoorbeeld) assigned trailer:_namelessQABC.2308
assigneddouble trailer:Null -> kopieër _namelessQABC.2308 dan naar null en haal null weg.
Daar is je combo (assigned double trailer conneced:True)
MVG, Milan Mazajchik
Topic gesloten, pm mij met in welk topic dit onderdeel hoort. Welke game etc. Dan verplaats ik hem en kan hij weer open.
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend ![]() Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |