Kiel Probleem
-
- Lid
Kiel Probleem
Als ik Kiel in wil rijden sluit het spel af. Ik heb wel mods erin staan, maar geen map mod. Zijn er meer met dit probleem?
Re: Kiel Probleem
Klopt had ik ook, dacht dat het aan mij lag. Nu kom ik daar gewoon niet meer 

The whitelines are the lifelines of our nation.
-
- Lid
Owkee, hoe doe je dat dan als je voor een klant ernaar toe moet? Dus niet als eigen keuze.
- Scaniaboyy8
- Lid
Met of zonder patch? Want zonder patch ben ik al eens in Kiel geweest.

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
@keepernielsh: Ik had hetzelfde probleem met een trailerpack waar o.a. de Chereau Innogam reefer in zit en ook een D-Tec flexitrailer die de opentop vervangt. Allebei laten ze in een aantal steden je game crashen.
Als jij dat trailerpack ook hebt kan je het probleem oplossen door die twee trailers uit je mod folder te halen.
Als jij dat trailerpack ook hebt kan je het probleem oplossen door die twee trailers uit je mod folder te halen.

-
- Lid
Owkee, bedankt dat is idd zo, maar ik had verwacht dat het daar niet aan kon liggen.
ik heb het probleem sinds vandaag met nurnberg had idd ook niet verwacht dat het aan me trailer lag
-
- Lid
het probleem zit echt in de mods ik had het bij de truck van heisterkamp en de trailer van hovotrans
na het verwijderen van de trailer deed het spel weer gewoon dus de mod heisterkamp en trailer hovotrans gaat niet goed samen
groeten simon
na het verwijderen van de trailer deed het spel weer gewoon dus de mod heisterkamp en trailer hovotrans gaat niet goed samen
groeten simon
ok ik had het bij
cheareu inogam 2008
en samro alusam geloof ik
wel jammer ik moet nu weer nieuwe skns maken -.-
cheareu inogam 2008
en samro alusam geloof ik
wel jammer ik moet nu weer nieuwe skns maken -.-
-
- Lid
bij de samro alusam heb ik het niet
heb trouwens nooit het probleem gehad tot ik begon met skinnen van trailer en truck
groeten simon
heb trouwens nooit het probleem gehad tot ik begon met skinnen van trailer en truck
groeten simon