heb een vraagje heb net geprobeerd om een trailer te skinnen in dit geval die van transinet maar of ik het nu in het base bestand of de mod map verander bij alle twee komt hij er zo uit te zien wie kan mij vertellen wat ik verkeerd doe
want dit is hij geworden
en zo ziet de skin er uit
nu weet ik het niet helemaal zeker meer dus verbeter mij als ik de verkeerde naam hier heb neer gezet maar dacht dat hij bij blackpanter vandaan komt
ik skin hem inderdaat met dtmbx en dan vervolgens het pijltje omlaag kom ik in norm paint en dan de zelfde grote als het orgineel en dan kom ik met het zelfde uit als ik hier geplatst heb vandaar dat ik het niet kan volgen wat ik verkeerd doe met die trailers
dat is heel aardig van jou maar dit is maar een van de vele trailers die ik veranderen wil had namelijk het grappige idee in mijn hoofd om alle orginele trailers in het spel te veranderen in de base map zodat ik overal andere bekende trailers er achter kan krijgen en ik weet niet of het mogelijk is maar wilde ook een paar trailers van vorm wijzigen onder andere die met die vracht planken er op heb een andere trailer gevonden die mooier is en wil kijken of dat ook te veranderen is
Dat vrachten vervangen en overzetten op andere trailers moet je met Zmodler en ik denk dat als het skinnen nog niet lukt je met modden ook maar beter kunt wachten.
Heb je die .dds bestanden uit je base map gekopieerd, toen omgezet naar .bmp, bewerkt en daarna weer omgezet naar .dds, terug in de base map gezet en die weer netjes opgeslagen als base.scs?
Volgens mij zit daar namelijk ergens je fout in.
ik doe het als volgt open mijn base map dan bijvoorbeeld de transinet in de map vehicles dat dds bestand doe ik naar dat dtmbx schuiven daar middels pijltje omlaag naar norm paint dan plakken uit omdat de trailer skin is opgeslagen in andere map die plak ik daar dan neer zorgen dat het formaat het zelfde is als orgineel dan opslaan dan terug naar dtmbx dan pijltje omhoog dan opslaan dan dat besand weer ophalen en in de map zetten dan weer opslaan en dan zou hij het moeten doen maar krijg ik het effect van de foto terwijl als ik een truck skin op de zelfde manier het wel goed gaat dus ik snap er niets meer van wat ik wel zie is als ik de orginele open het plaatje er anders uit ziet
Dat zou het eigelijk wel moeten zijn want de skin staat wel op de trailer maar het is net zo'n schilderij van Karel Appel met al die vakjes.
Het heeft zo ook wel iets eigelijk, een trailer met puzzle-thema.
ik heb het ook als ik de trailer van bijvoorbeeld transinet openmaak e er een europ flyer in zet is het zelfde template maar de blauwe streep spiegelt zich zelf dus rechts is hij goed en links is de tekst goed maar de blauwe streen begint voor aan en eindigt achter aan en nu hoorde ik al van moet je de koel trailer van new s of zo pakken maar die krijg ik niet in het spel dus is elke poging wel wat