Beste
Mede forumers
Ik heb een vraag ik post nooit wat aleen als ik iets niet snap
Ik heb zmod maar nou skin ik eerst die bodypaint gewoon in paint sla het op als bodypaint enzo dan ga ik naar zmod en druk ik op dat rode cirkel en doe ik een new material klik en dan ga ik nar benenden en druk ik bij texture layers op z'n nieuwe regel en dan zoek ik em bodybasic en dan zet ik de truck onderdelen in bodybasic maar als ik hem opslaa en ik hem in het spel zie heeft hij een hele andere skin hoe komt dat en kunt iemand mij dit uitleggen
alvast bedankt Maupy
skinnen van een truck
skinnen van een truck
Onderschrift verwijderd, zulke dingen hou je maar voor je eigen 

Re: skinnen van een truck
Als je alleen de skin wilt veranderen van een truck of trailer hoef je zmodeler niet tegebruiken zmodeler gebruik je alleen als je de truck aan wilt passen voor zover mij bekend is althans.
Ben je zelf een truck aan het bouwen of heb je een bestaande truck gedownload?
als je een bestaande truck hebt gedownload hoef je alleen het dds bestand aan te passen met bijvoorbeeld dxtbmp
als je een bestaande truck hebt gedownload hoef je alleen het dds bestand aan te passen met bijvoorbeeld dxtbmp
Een Zweed is pas degelijk en compleet, als deze Scania heet!
Bij vlagen ben ik geniaal, Nu is het windstil!
Bij vlagen ben ik geniaal, Nu is het windstil!
ik heb bestaande truck en zelf een truck gemnaakt maar dat wat in me eerste reactie sdtaat gaat over een download truck maar daar wil ik stuff opzetten maar dan moet je die skin weer opnieuw erop zetten want als ik dat niet doe dan zie je me truck niet aleen me wielen en bij sommige skins die ik maak met strepen -
-
-
zoals die streepjes hierboven dan kijk ik in het spel dan loop die streep dioginaal naar benenden aan de bovenkant wit en onderkant donker grijs dat is ook geen verkeerde skin maar heb liever me eigen skin
alvast bedankt voor die gene die mij verder kunt helpne
greetings maupy
-
-
zoals die streepjes hierboven dan kijk ik in het spel dan loop die streep dioginaal naar benenden aan de bovenkant wit en onderkant donker grijs dat is ook geen verkeerde skin maar heb liever me eigen skin
alvast bedankt voor die gene die mij verder kunt helpne
greetings maupy
Onderschrift verwijderd, zulke dingen hou je maar voor je eigen