Geen reactie's meer?

Plaats hier vragen of suggesties over de website en het forum.
Gesloten
Aaron ETS
Lid
Lid

Geen reactie's meer?

Bericht door Aaron ETS »

Hallo allemaal,

Ik ben ruim gebruiker van deze site,
ik download vaak en KEEK altijd even naar de reactie's die werden gegeven (betreft downloads forum)
Het is vaak handig omdat er veel informatie in wordt vermeld over welke patch of dergelijke je nodig had.
Maar de reactie's zijn uitgeschakeld bij de downloads wat ik persoonlijk echt jammer vindt!
mischien krijg ik hierdoor een goeie verklaring, en anders zou ik zeggen waarom geen reactie's meer het is tog leuk wat mensen bijvoorbeeld vinden van een eigen ontworpen skin of iets dergelijks het is tog leuk als je posittieve reactie's krijgt of iemand je tips kan geven

Crew members Tell me Why?

Greetz Aaron
Erwin

Re: Geen reactie's meer?

Bericht door Erwin »

Hallo,

Dit is gedaan omdat het voor ons enorm veel tijd kost om alles te controleren, en aangezien veel van die berichten "onzin" vertellen zoals "mooi, ah vet, etc." hebben wij besloten dit te sluiten.

Helaas is het nadeel, dat zinnige reacties ook niet meer kunnen.

TS.nl Team
Aaron ETS
Lid
Lid

Re: Geen reactie's meer?

Bericht door Aaron ETS »

Erwin schreef:Hallo,

Dit is gedaan omdat het voor ons enorm veel tijd kost om alles te controleren, en aangezien veel van die berichten "onzin" vertellen zoals "mooi, ah vet, etc." hebben wij besloten dit te sluiten.

Helaas is het nadeel, dat zinnige reacties ook niet meer kunnen.

TS.nl Team
Dankje voor de reactie erwin, je hebt gelijk en wat je zegt de zinnige reactie's gaan dan ook verloren
Gesloten

Terug naar “Website vragen of suggesties”