Hallo sinds enige tijd zijn de afbeeldingen van de trucks verdwenen in beide ets2 en ats
Alles doet het normaal in het spel alleen bij opstart in de garage zijn dus de plaatjes weg in beide simulators.
Ik neem dus aan dat er iets is verwijderd, maar wat en hoe krijg ik ze terug.
Mvg Shasta
Afbeeldingen trucks in garage verdwenen
Re: Afbeeldingen trucks in garage verdwenen
weet niet of `k het zelfde probleem bedoel...
maar heb meerdere truck`s in mijn garage,
en als `k er 1 kies, duurt het tegenwoordig wel vrij lang voor je de kleine afbeelding te zien krijgt,
meteen klikken op de tuning/shop werkt wel gewoon..
is dat wat je bedoeld?
en un oplossing? weet ik niet..om de kleine voorbeeld foto sneller te voorschijn te krijgen..
maar heb meerdere truck`s in mijn garage,
en als `k er 1 kies, duurt het tegenwoordig wel vrij lang voor je de kleine afbeelding te zien krijgt,
meteen klikken op de tuning/shop werkt wel gewoon..
is dat wat je bedoeld?
en un oplossing? weet ik niet..om de kleine voorbeeld foto sneller te voorschijn te krijgen..
Hej Tinusman, nee dat bedoel ik niet. er is geen enkel beeld meer van vrachtwagens ze staan allemaal wel vermeld en als ik ga rijden kan ik gewoon de trucks wel zien, maar bv naar een garage gaan, dan zie ik geen trucks. de garage is dus zwart. en in beide ets2 en in ats, dus het moet aan mijn pc liggen aangezien dit zich op beide simulators voordoet, als iemand weet waar die afbeeldingen opgeslaan staan?
Heb ook alle mods verwijderd, maar dat maakte ook geen verschil.
Heb ook alle mods verwijderd, maar dat maakte ook geen verschil.
Heb ets2 opnieuw geinstaleerd maar het bleef hetzelfde. toen ets2 in de veilige mode opgestart, en ja hoor klein venster maar de vrachtwagens waren weer zichtbaar. toen in Direcktx opgestart en alles was weer zoals het hoort, Toen in Open GL en de afbeeldingen waren weer verdwenen.
Dus open gl is de boosdoener, snap het niet, alles is upp to date, Nvidea open gl optimaal ingesteld, maar .....?
wel, als ik de oplossing daarvan vind, laat ik het weten.
Groet Shasta
Dus open gl is de boosdoener, snap het niet, alles is upp to date, Nvidea open gl optimaal ingesteld, maar .....?
wel, als ik de oplossing daarvan vind, laat ik het weten.
Groet Shasta