Als ik een truck wil proberen te skinnen die ik graag zou willen proberen, krijg ik dit bij DXTBmp:
Wat is er fout?
En dan heb ik nog een vraagje, of iemand me zou willen helpen met Zmodeler instaleren, ik snap d'r geen gehaktbal van (geldt ook voor het skinnen )
volgens mij heb je hete verkeerde bestand te pakken. dit lijkt voor het interieur.
je moet - color- hebben o bodypaint. dit kan verschillend zijn de maker van de truck kan zelf kiezen wat voor naam hij gebruikt.
en dan op -image- klikken en dan op -send to editor- dan komt het bestand bij een tekenprogramma.
Laterzz MOez
we all are born like copies, but die like originals
wij zijn geboren als kopieën, maar wij sterven als originelen
Naja, ik kan geen truck skin vinden ertussen, heb ze allemaal geprobeerd Maar nu ik nou toch bezig was, wat is er nu aan de hand, of: wat moet ik nu doen? Bekijk deze screen maar eens:
Ik doe denk ik toch iets fout, ben toch maar eventjes begonnen met een truck, maar als ik dan 'Reload after edit' doe, dan komt gewoon de oude skin terug. Ik heb eerst wel al opgeslagen als norm.bmp. Wat doe ik fout?
Nou, ik blijf volhouden, want het is nog steeds niet gelukt... Ik weet niet of ik het bestand bij Dxtbmp wel goed open: want in de handleiding staat File/open >> .dds bestand. Maar als ik File/open doe dan komt er geen .dds bestand, ook niet als ik naar de map ga waar ik de truck heb neergezet die ik wil skinnen. Ik krijg het .dds bestand alleen als ik de map vehicle kopieer naar de map waar ik de gedownloade truck heb neergezet. Hoe krijg ik het bestand .dds gewoon direct met File/open?