Ik las dat er een nieuwe upgrade komt voor ets2 1.21.1 naar 1.22 waar vindt ik deze is daar al iets van bekend.
helaas is mijn engels niet zo goed, graag hoor ik van.
vr.gr Albert W
upgrade 1.22
-
- Lid
Re: upgrade 1.22
Goeie vraag ik heb even gegoogled maar kan ook geen download link vinden van 1.22.
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
De laatste versie kan je altijd hier vinden: http://www.eurotrucksimulator2.com/update.php
Of als je Euro Truck Simulator 2 via Steam gekocht hebt, zal deze automatisch bijgewerkt worden.
Of als je Euro Truck Simulator 2 via Steam gekocht hebt, zal deze automatisch bijgewerkt worden.

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
-
- Lid
Ja dat is normaal wel dat je het daar haalt maar nu staat hij er niet bij , en het is raar dat er al een wereld aan mods uit zijn voor versie 1.22 maar dat ik persoonlijk dan niet daar een link van kan vinden om te downloaden , dus rara zeg het maar.
Oh voor je info het plaatsen van berichten en foto's gaat nu wel zonder dat ik een vpn hoef te gebruiken waarom ik dat de 1ste weken wel nodig had dat snap ik niet.
Oh voor je info het plaatsen van berichten en foto's gaat nu wel zonder dat ik een vpn hoef te gebruiken waarom ik dat de 1ste weken wel nodig had dat snap ik niet.
Denk dat SCS de update's voor de non-steam versie expres een poosje ophoud om ons zo ver te krijgen dat we allemaal overgaan naar steam.
Maar ik ben altijd al wat dwars geweest dus wat mij betreft kunnen ze de boom in en hier geen steam op mijn pc, ik blijf zelf de baas in mijn computer.
Groeten Skyhook.
Maar ik ben altijd al wat dwars geweest dus wat mij betreft kunnen ze de boom in en hier geen steam op mijn pc, ik blijf zelf de baas in mijn computer.
Groeten Skyhook.
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Versie 1.22 is inderdaad al wel beschikbaar op Steam.
Geen idee wat de reden is waarom het niet via EuroTruckSimulator2.com beschikbaar is...
Geen idee wat de reden is waarom het niet via EuroTruckSimulator2.com beschikbaar is...

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Misschien kun je de scs-updater gebruiken...
Ben ook gin voorstander van steam en ook nie van de updater..
dus wachten tot SCS de 1.22 vrij geeft voor iedereen..(op de link die ETS Rijder aangeeft in het 3de bericht.
Heb wel gelezen dat hun surver niet alle online opdrachten aankon..(nieuw in 1.22)
na de steam update...
Dus; nog ff wachten..
Ben ook gin voorstander van steam en ook nie van de updater..
dus wachten tot SCS de 1.22 vrij geeft voor iedereen..(op de link die ETS Rijder aangeeft in het 3de bericht.
Heb wel gelezen dat hun surver niet alle online opdrachten aankon..(nieuw in 1.22)
na de steam update...
Dus; nog ff wachten..
Bedankt Tinusman, ga hem binnenhalen.

Gr, Skyhook.
De reden waarom het altijd een poosje duurt voor de cd versie is, dat SCS de download servers moet instellen op de nieuwe patch etc..
Bij Steam werkt het weer anders, dan komen al die patches op de Steam server te staan en dan wordt geregeld door een enorm team van Valve en daar is het team van SCS niks bij. Daarom is de update er eerder via Steam dan via de site.
Bij Steam werkt het weer anders, dan komen al die patches op de Steam server te staan en dan wordt geregeld door een enorm team van Valve en daar is het team van SCS niks bij. Daarom is de update er eerder via Steam dan via de site.