dat klopt die heb ik ook niet maar,ik zag hem bij bol.com staan dus wat ik me afvroeg welke taal het was.dus ik gebeld met bol.com en mijn werd geinformeerd dat het spel nederlands was.
dus met deze informatie hier naar toen om te vragen of er een patch is voor deze wat jij zegt niet bestaande spel.
hier bij een stukje van bol.com.hier onder zie je de prijs en kenmerken.DAAR STAAT DUS BIJ NEDERLANDSTALIG.
mocht je het nog niet geloven dan moet je maar eens op die site kijken.
Overzicht Beschrijving Trailers & screenshots Klantbeoordelingen Beschrijving
Euro Truck Simulator is een vrachtwagen simulatie spel wat zich afspeelt in Europa. De speler rijdt kris kras door een realistisch Europa en bezoekt de mooie steden. Ondertussen moet er vracht opgehaald worden en even later weer, in een andere stad, op tijd bezorgd worden. Het wegennet in Euro Truck Simulator is gebaseerd op de werkelijke Europese wegen, aangezien dit spel in Europa afspeelt wordt er ook gereden met Europese vrachtwagens, zeer realistische modellen die gebaseerd zijn op echte vrachwagen
Productinformatie
PEGI-leeftijd Verpakking DVD-doos Introductie september 2008 EAN 2550009257199 Je vindt dit artikel in
Categorieën Platform > PC > Simulatie
Meer artikelen met dezelfde kenmerken
Selecteer 1 of meer kenmerken:
Categorie: Simulatie Prijs: € 30 - € 40
Verschijningsjaar: 2008 Kenmerken: Nederlandstalig
Kenmerken: Videofragment PEGI leeftijd: 3+
Aanbevolen voor: Familie