Beste allen,
Ik heb mij geregistreerd op dit forum omdat ik hier hopelijk kan vinden om deze sim helemaal naar mijn zin aan te passen, helaas ben ik tegen wat problemen aangewandeld en kan met de zoekfunctie vrij weinig vinden.
Als eerste wil ik de Scandinavia map installeren in het spel, maar dat moet in een "europa" map, deze map kan ik niet vinden in de rubriek documenten mods of waar de sim is opgeslagen onder program files.
Waar kan ik deze map vinden? Ik heb wel de scandinavia map uitgepakt in de mod map, maar dan krijg ik op de kaart geen scandiavie te zien.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met deze punten, alvast bedankt.
[ VRAAG ] Geen Europa map
[ VRAAG ] Geen Europa map
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
Re: Geen Europa map
Heb je wel de mod aangevinkt in je profiel? Game starten tot je bij het profiel scherm komt, klik op aanpassen en aan de rechterkant staan al je mods. Vink hem aan, sla hem op en spelen maar.
Re: Geen Europa map
Best,
Dank voor je snelle hulp, in een ander topic kwam ik de tip tegen dat je je bestaande profiel moet wijzigen en daar de mods moet aanvinken en het werkt, toppie.
mvg
Dank voor je snelle hulp, in een ander topic kwam ik de tip tegen dat je je bestaande profiel moet wijzigen en daar de mods moet aanvinken en het werkt, toppie.

mvg
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
Re: [ VRAAG ] Geen Europa map
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend ![]() Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |