Hallo,
Ik heb de TSM Trailerpack Schwerlast gedownload en uitgepakt in de mod folder maar hij doet het niet in de game. Ik heb de twee benodigde mods ook maar de mod werkt niet, wat moet ik doen om de trailers in de game te krijgen?
[ VRAAG ] Mod werkt niet
- johnenastrid
- Lid
Re: [VRAAG] Mod werkt niet
moet je in t spel ook nog activeren bij je profiel,
wijzigen en dan alles selecteren, anders zijn de mods mischien niet voor die versie?
wijzigen en dan alles selecteren, anders zijn de mods mischien niet voor die versie?
- stefanneke
- Lid
je moet denk ik ook een nieuwe save game starten?
Dat heb ik gedaan en de mods zijn voor de versie die ik heb.johnenastrid schreef:moet je in t spel ook nog activeren bij je profiel,
Heb ik gedaan en de mod doet het nog niet.stefanneke schreef:je moet denk ik ook een nieuwe save game starten?
- stefanneke
- Lid
kan je link geven van alles wat je nodig hebt, dan wil ik wel even testen
Toevallig nog andere trailerpack's of iets dergelijks wat met trailer te maken heeft erin staan?
Vaak werken die namelijk niet samen!
Kritiek op een ander hebben is pas gerechtvaardigd, wanneer je het zelf beter kunt.
-
- Lid
Re: [ VRAAG ] Mod werkt niet
Onze trailerskinpack en die tsm schwerlast werken samen, je moet gewoon een tijdje gaan rijden economy file even laten 'refreshen' dus slapen gaan of iets dergelijks dan doet hij het wel 

Alle trailer packs het ik verwijderd.ripacy schreef:Toevallig nog andere trailerpack's of iets dergelijks wat met trailer te maken heeft erin staan?
Ik zal kijken of dat werkt want ik ben nu ritten aan het rijden.jztrucking schreef:Onze trailerskinpack en die tsm schwerlast werken samen, je moet gewoon een tijdje gaan rijden economy file even laten 'refreshen' dus slapen gaan of iets dergelijks dan doet hij het wel
Ik rij nu al een tijdje rond en ik heb al veel geslapen maar de pack doet het nog steeds niet. Wat kan ik nu nog doen?jztrucking schreef:Onze trailerskinpack en die tsm schwerlast werken samen, je moet gewoon een tijdje gaan rijden economy file even laten 'refreshen' dus slapen gaan of iets dergelijks dan doet hij het wel
-
- Lid
mmm, ik hoef niet overnieuw te beginnen, maar misschien is dat dan de enige optie voor jou? ik weet het verder ook niet..