Mod probleem/oplossing

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
Hanz
Lid
Lid

Mod probleem/oplossing

Bericht door Hanz »

Het volgende valt mij op dat wanneer je een mod plaatst van persoon A deze niet overweg kan met een mod gemaakt door persoon B.
Dus elke mod die ik installeer moet ik ets2 opnieuw opstarten en de mod uittesten, is daar geen programma voor die dit van te voren bekijkt of de nieuwe mod wel gebruikt kan worden.

Zoals bij modmanager van Fallout daarin zie je de lijst van geïnstalleerde mods en daarbij of ze compatible zijn met de al geïnstalleerde mods, scheelt een hoop ellende en getob.

En nog een vraag is het mogelijk om alle mods die ik momenteel heb samen te doen smelten als het ware, ja ik heb nogal een flink aantal mods en de lijst word steeds onoverzichtelijker.

Deze mods zijn door mij uitgeprobeerd en goed gevonden en mijn spel draait uitstekend en zonder crashes dus wilde ik
ze eigenlijk tot 1 mod laten komen.

Alvast bedankt voor jullie meedenken.
Een chauffeur die niet steelt of erft
moet stampen tot hij sterft.

If it ain't a DAF it ain't a truck.
16 versnaperingen met de hand, automaten zijn voor pussy's

Waaraan herken je een "echte" chauffeur.
1 bruine arm en een dikke linkerkuit.
Bart
Lid
Lid

Re: Mod probleem/oplossing

Bericht door Bart »

Een kort simpel antwoord op al je vragen; alle mods zijn samen te voegen, je moet alleen kennis hebben van alle programma's hebben die daarbij komen kijken. En dat heeft niet iedereen.

Het hele hebben en houwen van mods in ETS2 lijkt allemaal super, maar is het niet. Doordat veel systeempjes en functies qua modden in het spel niet helemaal doordacht zijn, is het maken en ook het gebruiken van mods eigenlijk alleen voor de gevorderde gebruiker bestemd.
Dit heeft in mijn ogen twee redenen; 1; het spel zit zo in elkaar dat het harstikke onstabiel wordt tijdens het gebruik van mods, en 2; veel makers van mods leveren maar half werk, waardoor de boel nog onstabieler wordt.

Daarom zal je als "normale gebruiker" van het spel al kennis moeten hebben van het modden om alles weer een beetje op orde te krijgen als het misgaat.

Dus nogmaals, het kan, maar je moet als gemiddelde gebruiker al veel kennis hebben om eht te kunnen doen :)
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Hanz
Lid
Lid

Re: Mod probleem/oplossing

Bericht door Hanz »

Dankjewel voor je uiteenzetting, dus kort elke gemiddelde modder moddert maar wat aan :shh:

Nou dan modder ik wel voort met mijn uitproberen van mods die ik leuk vind en daarmee verder wil.
Een chauffeur die niet steelt of erft
moet stampen tot hij sterft.

If it ain't a DAF it ain't a truck.
16 versnaperingen met de hand, automaten zijn voor pussy's

Waaraan herken je een "echte" chauffeur.
1 bruine arm en een dikke linkerkuit.
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”