skins blijven niet zitten
- Ray50
- Lid
skins blijven niet zitten
Als ik skins download en wil deze gebruiken in het spel dan verdwijnen ze. Ik kan ze plaatsen bij de garage en dan zie ik de skin nog, maar ga ik rijden, dan is de skin weer weg. Iemand hier ervaring mee?
Re: skins blijven niet zitten
je koopt en betaalt ze wel?
- Ray50
- Lid
Nee, het zijn gewoon mods die ik download. Heb het spel opnieuw geinstalleerd en geupdate, maar dat helpt niet.
Klik je dan wel op bevestig bestelling of wat er onder dan ook staat
- Ray50
- Lid
Nee, ik zei download. Niet de ingame skins. Het zijn skins die je van internet download als een .scs bestand en dan in je modfolder van ets2 zet. Je gaat dan naar je garage en de extra skin staat er dan bij. Die gebruik ik dan. Ik zie dat hij op de vrachtwagen zit en ga dan rijden. Op dat moment is de skin weer verdwenen.
ja maar die moet je dan wel betalen!!!!
ik rij ook met gedownloade skins kijk maar eens goed in je scherm als je in de garage bent.
ik rij ook met gedownloade skins kijk maar eens goed in je scherm als je in de garage bent.
Je zet de skin op je vrachtwagen (of het nou een standaard skin is of een gedownloade maakt niet uit) en dan moet je ook je bestelling bevestigen om de skin daadwerkelijk te kopen.
Je rijdt toch wel al in een eigen truck neem ik aan? Skins plaatsen op een truck bij snelle opdrachten werkt inderdaad niet. Dat moet je in het echt ook niet proberen als je in de wagen van een opdrachtgever rijdt
"O ja, trouwens, ik heb uw truck even omgespoten!"
haha
Je rijdt toch wel al in een eigen truck neem ik aan? Skins plaatsen op een truck bij snelle opdrachten werkt inderdaad niet. Dat moet je in het echt ook niet proberen als je in de wagen van een opdrachtgever rijdt

Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
- Ray50
- Lid
Natuurlijk betaal ik ervoor. Zo gauw ik buiten ben veranderd de skin weer in gewoon zwart. Had een leuke Laurel&Hardy skin gezien, maar die wordt alleen maar zwart.
-
- Lid
Heb je een truck mod? Die de template veranderd?
heb je het probleem al gevonden???