Warninng na install Mod in game.log

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
Skyhook
Lid
Lid

Warninng na install Mod in game.log

Bericht door Skyhook »

HOI,
Na installatie van de Mod Kenworth_K100_vip krijg ik in game.log de volgende waarschuwing :

00:07:45.968 : <WARNING> [map] A vehicle tried to enter a road item with NO_TRAFFIC flag! (Position: [-20435 27 -8967])

Deze waarschuwing krijg ik diverse keren onder elkaar, de Mod werkt wel gewoon en ik kan normaal met de truck rijden maar er klopt iets toch niet ?
Heb alle ai verkeer er al uit verwijderd en de Mod wel 100 keer nagezien maar ik kan geen fout vinden, misschien dat iemand een hint voor me heeft om deze fout te verhelpen.
Gr. Skyhook.
Bart
Lid
Lid

Re: Warninng na install Mod in game.log

Bericht door Bart »

Deze error betekent dat een AI voertuig ergens naatoe word gestuurd waar die eigenlijk niet hoort. Lijkt me sterk dat het een gevolg van de Kenworth Mod is.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
jztrucking
Lid
Lid

Bericht door jztrucking »

en die error maakt waarschijnlijk niks uit, ik heb ze er zo vaak inzitten. stuur je game log eens als je game gecrashed is. ;)
Skyhook
Lid
Lid

Bericht door Skyhook »

Bart schreef:Deze error betekent dat een AI voertuig ergens naatoe word gestuurd waar die eigenlijk niet hoort. Lijkt me sterk dat het een gevolg van de Kenworth Mod is.
Als ik de Kenworth Mod er uit haal is het problem ook verdwenen !
jztrucking schreef:en die error maakt waarschijnlijk niks uit, ik heb ze er zo vaak inzitten. stuur je game log eens als je game gecrashed is. ;)
Zoals ik al schreef is het geen crash maar een warning en de Mod werkt gewoon, hij doet alles goed maar die warning's dat klopt gewoon niet en ik heb er normaal nooit geen fouten in

Gr. Skyhook.
jztrucking
Lid
Lid

Bericht door jztrucking »

Maar jou warning maakt dan helemaal niet uit.. Het os geen probleem om daar mee het spel te spelen behalve als het te veel worden ;)
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”