[ VRAAG ] mods
[ VRAAG ] mods
hoe download je mods ik heb wel wat gedownload maar het komt niet in het spel 

-
- Lid
Re: mods
Je download mods, die pak je uit met winrar. daar zit een scs bestand in die zet je in je mod map. dan start je ets2 op en bij 1.3.0 of hoger moet je in je profiel je mods aanvinken en dan ben je klaar.
ZIP bestanden herkent scs dus die hoef je niet uittepakken. RAR dus wel.
ZIP bestanden herkent scs dus die hoef je niet uittepakken. RAR dus wel.

-
- Lid
Ik heb geen filmpje, als je een mod wil downloaden. moet je dus winrar installeren.
Dan zoek je op internet een mod. dan klik je op download. dan staatcer (bij windows) onder in het scherm van je browser een balkne dat hij aan het downloaden is. als hij klaar met downloaden is klik je erop, dan word hij geopent met winrar. daar staan meestal een paar dingen in, credits een afbeelding en het scs bestand dat scs bestand plaats je in je modmap. En als je hem in de mod map hebt vezet (Documenten>Eurotrucksimulator2>Mod) dan start je je spel op ga je voor dat je in het spel is op wijzigen klikken bij je profiel daar moet je de mod aanvinken. Hoop dat het je lukt..
Dan zoek je op internet een mod. dan klik je op download. dan staatcer (bij windows) onder in het scherm van je browser een balkne dat hij aan het downloaden is. als hij klaar met downloaden is klik je erop, dan word hij geopent met winrar. daar staan meestal een paar dingen in, credits een afbeelding en het scs bestand dat scs bestand plaats je in je modmap. En als je hem in de mod map hebt vezet (Documenten>Eurotrucksimulator2>Mod) dan start je je spel op ga je voor dat je in het spel is op wijzigen klikken bij je profiel daar moet je de mod aanvinken. Hoop dat het je lukt..

-
- Lid
Niet kopiëren, je moet hem gewoon in het mapje slepen 

- RB1110
- Lid
- Contacteer:
Het lukt beide, alleen ik vind kopiëren fijner en makkelijker.
HAVO: Half Afgemaakte Voortgezet Onderwijs.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
Mods download je meestal als .rar bestand. Die pak je uit met WinRAR. Als het goed is verschijnen dan één of meerdere .scs bestanden, die zet je in Mijn Documenten/Euro Truck Simulator 2/mod.
Als je direct een .scs bestand download hoef je niets uit te pakken en kun je het meteen in de modmap zetten.
tips voor beginnende mod-gebruikers;
- veel mods werken niet met elkaar samen. Als je veel mods tegelijk wil gebruiken zul je er zelf aan moeten gaan sleutelen.
- vergeet je mods niet aan te vinken in je profiel in het spel.
Als je direct een .scs bestand download hoef je niets uit te pakken en kun je het meteen in de modmap zetten.
tips voor beginnende mod-gebruikers;
- veel mods werken niet met elkaar samen. Als je veel mods tegelijk wil gebruiken zul je er zelf aan moeten gaan sleutelen.
- vergeet je mods niet aan te vinken in je profiel in het spel.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...