Beste mensen,
Zou iemand een Trucktransporter kunnen maken? of zou iemand die Trucktransporter van GTS of ETS willen converteren?
Hier foto van de oplegger met trucks erop.
alvast heel erg bedankt,
mvg Truckerfan
Ja klopt, die had ik al gezien maar als er nou 2 trucks opstonden zou ik hem geweldig vinden.
Maarja..... even wachten dus of dat iemand hem wilt maken. Toch bedankt voor de reactie
mvg
Dat is die ik zoek! Hartstikke bedankt die had ik in ETS1 ook. Heb je misschien de link van die trailerpack want ik gebruik nu die van jouw, JZtrucking en Truckboy en weet je toevallig welke trailer de transporter vervangt?
mvg
Die trailerpack is standalone, en trekt zoveel van je pc dat je in Windows je RAM geheugen moet tweaken.
Ik vind dat je het spel gewoon moet kunnen spelen zónder je halve pc op zijn kop te moeten zetten om een modje te kunnen laten werken. (dan heb ik het over de mempool veranderen) Je PC kiest er niet voor niets voor om zoveel RAM aan een bepaalde toepassing te besteden. Daar moet je niet mee gaan lopen kloten.
Ja deze werkt met onze trailerpack. Zelf getest, maar heb ook die pack al verwijderd omwille de geheugen zoals bart al vermelde, die pack trekt idd wat geheugen, en moet je al beginnen prutsen met je mempool.
Vind het ook jammer dat ze deze pack beveiligd hebben, anders konden we deze en andere leuke trailers eruit gehaald hebben om ze los als mod te maken. Maar helaas zal je hiervoor de makers van deze mod achter de ww moeten vragen, als ze deze wel zullen geven ook is een ???