[ VRAAG ] Stuur

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
scaniadriver
Lid
Lid

[ VRAAG ] Stuur

Bericht door scaniadriver »

Hallo iedereen ,
ik heb gisteren een logitech driving fotce gt stuur gekocht . Zag er een plezant stuurtje uit , maar ik ben al van gisterenavond bezig om deze in te stellen op et2 zoals het moet , maar datr lukt niet . mijn probleem is : alsk draai met men stuur bv naar links dan is ie in het spel al helemaal op zen einde , terwijl ik met men locitech stuur nog lang kan draaien , dus mijn stuur volgt het spel niet of men spel volgt het stuur niet . Kan iemand mij helpen ?
Dank bij voorbaat
Cix

Re: Stuur

Bericht door Cix »

Klinkt redelijk bekent, maar vaak komt het omdat ik de game dan niet start via de profiler.

Hier is een handleiding voor de game settings: http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 00#p148500

Overigens vindt ik persoonlijk dat geen fijne settings, ik gebruik liever deze:

Wat ik je adviseer is om in de Logitech Profiler een nieuw profiel op te zetten voor ETS2. (met de settings hierboven), vervolgens de game enkel starten vanuit de profiler.

-- EDIT:

Bij een rotatie van 900 graden, draait jou eigen stuur "sneller" dan het stuur in-game. Dit is niet erg, zo kun jij zéér precies sturen, maar beide sturen zullen allebij tegelijk op het 0-punt (rechtdoor) en het max punt zitten (volledig rechts of links).
scaniadriver
Lid
Lid

Re: [ VRAAG ] Stuur

Bericht door scaniadriver »

hoe graak ik op dat scherm dat je hier weergeeft ?
Cix

Re: [ VRAAG ] Stuur

Bericht door Cix »

Het bovenste scherm is het aanpassen van de "Specific game settings".

Je kunt deze openen via: Start -> Alle Programma's -> Logitech -> Launch Gaming Software Profiler
Dit programma is bijgeleverd via de CD-Rom of te downloaden via Logitech's website; Klik hier, en open het 2e tabje "Downloads", kies vervolgens je besturingssyteem aan de linker kant, en de BITS versie 32 of 64 bits van je systeem (weet je die niet, kies dan 32 bits, werkt altijd).

Als de profiler geopent is Kies je Links bovenaan Profiel -> Nieuw

Er opent zich een scherm met profieleigenschappen, noem het profiel Euro Truck Simulator 2. In het balkje eronder selecteer je het .exe bestand van Euro Truck Simulator 2, dat is Eurotrucks2 (Te vinden in Installatiemap \Euro Truck Simulator 2\bin\win_x86). Ten slotte kun je het pictrogram van Euro Truck Simulator 2 kiezen in het balkje eronder. (Niet verplicht).

Je hebt nu een profiel aangemaakt voor Euro Truck Simulator 2, nu moeten we enkel de settings aanpassen. Dat doe je door bovenaan Bewerken te kiezen, helemaal onderaan kies je voor Specifieke game-instellingen...

Vervolgens kom je in het scherm uit, waar in mijn vorige post de juiste settings staan.
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”