[ VRAAG ] 4 (kleine) probleemtjes

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
pipo007
Lid
Lid

[ VRAAG ] 4 (kleine) probleemtjes

Bericht door pipo007 »

Hallo allen,
Er zijn bij mij 4 problemen/probleempjes opgevallen en voornamelijk met het ai verkeer.
De eerste is; ik had een rit van Rotterdam naar Duisburg ongeveer halverwege de rit kom je bij een t-splitsing waar jij als speler alleen links af kan gaan. Nu is het mij al vaker opgevallen dat er op die plek iets fout is met het voorsorteren van de ai voertuigen. Wat daar dus steeds gebeurt met de voertuigen is dat de gene die links af wil slaan uiterst rechts gaat staan en de voertuig voor rechtsaf gaat aan de linker kant van de andere voertuig staan wat dus resulteert in ongelukken en lang wachten voor ze weer rijden (zie screenshot)

)
Hier wil de vrachtwagen naar links en de auto naar rechts. Vrachtwagen rijd al achteruit zoals je kan zien om de auto door te laten rijden.

Screenshot van de route en de plek waar het steeds gebeurt.

De tweede (en daar heb ik helaas geen screenshot van) wat mij ook vaak opvalt is dat de bussen op een kleine kruising of splitsing ineens stil staan en niet meer verder rijden. Mijn vermoeden is dat de collision niet helemaal klopt van de bussen. Want als ik mijn vracht heb afgeleverd en weer terug rij naar de kruising dan staan de zelfde voertuigen er nog met dikke files tot gevolg.

Derde probleempje wat mij is opgevallen is ook wederom weer met het ai verkeer en dit keer de vrachtwagens die de bocht te kort nemen. (zie screenshot)

Hier wil de vrachtwagen na de afrit van de snelweg de provinciale weg op rijden. Blijkbaar heeft die de bocht voor zijn gevoel te kort genomen en durft waarschijnlijk niet meer verder te rijden en die automobilist heeft zoiets van, je zoekt het maar uit maar ik blijf lekker staan, wat dus weer een dikke file tot gevolg heeft.

Dit is de bewuste plek waar dat gebeurt.

En het laatste probleem heeft met het weer te maken. Ik weet dat er al een melding is gemaakt over die schaduw probleem op viaducten maar nu is mij ook opgevallen dat er bij sommige viaducten, waar het schaduwprobleem is, het dan ineens even niet meer regent als je dus in die "schaduw" rijd.
Brainstick
Lid
Lid

Re: [ VRAAG ] 4 (kleine) probleemtjes

Bericht door Brainstick »

Hey pipo! Eerlijk gezegd heb ik geen last van de problemen die jij beschrijft. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. Misschien zit het em gek genoeg in de patches? Jij zit waarschijnlijk op 1.3.1? Ik rij nog op 1.2.5 (als het goed is, is het goed). Wel vind ik camera view '0' irritant. Pal onder de vrachtwagen en wegdek. Maar die gebruik ik in principe nooit, so no big deal.
pk510
Lid
Lid

Re: [ VRAAG ] 4 (kleine) probleemtjes

Bericht door pk510 »

ja dat zie ik ook heel vaak zal wel liggen aan 1.3.0 patch
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”