[ VRAAG ] spel vertraagd iets door lichten aan

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
biochazard
Lid
Lid

[ VRAAG ] spel vertraagd iets door lichten aan

Bericht door biochazard »

hallo ik heb een vreemd probleem me spel vertraagd door knipperlichten en gewoon licht van me vrachtwagen mijn pc zou meer dan goed genoeg moeten zijn 4 GB geheugen 2x2 GB videokaarten quad core processor 1 TB HDD heb instellingen van de game vol uit staan en schalling op 125
SCANIA \8/ THE BEST THERE IS
..........V..........
Bart
Lid
Lid

Re: spel vertraagd iets door lichten aan

Bericht door Bart »

Aanbevolen instellingen zijn altijd het minimum. Het wil niet zeggen dat als je pc overeenkomt met de aanbevolen gegevens dat het spel ook op de hoogste instellingen zal draaien.
Je zult toch wat aan je instellingen moeten doen.
Wat bij veel mensen schijnt te werken is de antialiasing uit zetten en je schaling op maximum. Bij de meeste mensen heeft dat qua beeld hetzelfde effect als jouw huidige instellingen, maar zonder lag.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
biochazard
Lid
Lid

Bart schreef:Aanbevolen instellingen zijn altijd het minimum. Het wil niet zeggen dat als je pc overeenkomt met de aanbevolen gegevens dat het spel ook op de hoogste instellingen zal draaien.
Je zult toch wat aan je instellingen moeten doen.
Wat bij veel mensen schijnt te werken is de antialiasing uit zetten en je schaling op maximum. Bij de meeste mensen heeft dat qua beeld hetzelfde effect als jouw huidige instellingen, maar zonder lag.
nou ik heb ruim meer dan aanbevolen dus het zou gewoon geen probleem moeten zijn dus daar lig het niet aan en hij is net een maand oud dus dat is het ook echt niet
..........V..........
Cix

Bericht door Cix »

Nou kun je 1, of 4 videokaarten hebben, ETS2 support er toch maar 1 (geen Crossfire support, als het een AMD / RADEON kaart betreft).

Nu ben je zelf ook niet duidelijk genoeg naar mijn inzien in je post, het spel vertraagt iets met lichten aan, natuurlijk niet raar, hoeveel FPS hebben we het over? 1 of 10?

Zorg ook dat je videokaart drivers up-to-date zijn, en je de meest recente versie van ETS2 draait.
biochazard
Lid
Lid

Cix schreef:Nou kun je 1, of 4 videokaarten hebben, ETS2 support er toch maar 1 (geen Crossfire support, als het een AMD / RADEON kaart betreft).

Nu ben je zelf ook niet duidelijk genoeg naar mijn inzien in je post, het spel vertraagt iets met lichten aan, natuurlijk niet raar, hoeveel FPS hebben we het over? 1 of 10?

Zorg ook dat je videokaart drivers up-to-date zijn, en je de meest recente versie van ETS2 draait.
alles is up-to-date en ik weet dat ie maar 1 teglijk suport daarom heb heb ik ook neer gezet 2x2 GB en niet 4 GB en wat is FPS ?
..........V..........
Cix

Bericht door Cix »

FPS staat in dit geval voor Frames Per Second, je ervaart in games 60 FPS als vloeiend, pas bij minder als 25 FPS ga je merken dat het spel stottert. Programma's als Bijv. FRAPS geven weer hoe veel FPS je haalt in een spel.

Nu weet ik niet je complete PC rig, maar wat ik zo lees lijkt voldoende, hou er rekening mee dat schaling veruit het meeste vereist van héél ETS2.
biochazard
Lid
Lid

Cix schreef:FPS staat in dit geval voor Frames Per Second, je ervaart in games 60 FPS als vloeiend, pas bij minder als 25 FPS ga je merken dat het spel stottert. Programma's als Bijv. FRAPS geven weer hoe veel FPS je haalt in een spel.

Nu weet ik niet je complete PC rig, maar wat ik zo lees lijkt voldoende, hou er rekening mee dat schaling veruit het meeste vereist van héél ETS2.
ok badankt :thumbup: ik zal mijn schaling terug brengen tot de game vloeiend blijft draaien dankjewel voor de informatie cix

M.V.G maus
..........V..........
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”