Hallo allen!
Onlangs heb ik ETS2 aangeschaft en gezien er al diverse patches zijn vroeg ik mij af of ik meteen de meest recente patch kan installeren of moet het echt stuk voor stuk?
Thanks!
[ VRAAG ] Patches overslaan of stuk voor stuk installeren?
- Brainstick
- Lid
-
- Lid
Re: Patches overslaan of stuk voor stuk installeren?
meteen de laatste 
anders blijf me maar installeren

anders blijf me maar installeren

-
- Lid
http://www.eurotrucksimulator2.com/update.php
En dan de volgende patch nemen -> "Patch from any older version to 1.2.5.1"
Dan ben je in 1 keer helemaal up-to-date
En dan de volgende patch nemen -> "Patch from any older version to 1.2.5.1"
Dan ben je in 1 keer helemaal up-to-date
k heb het spel ook geupdate naar 1.2.5.1, maar daarna deed het spel het niet meer was toen level 10 snap nog steeds niet hoe dat kan,ik laat het nu even op 1.0.5 anders gebeurt er straks weer het zelfde en kan ik weer alles opnieuw doen.
MvG Michel29
MvG Michel29
Re: [ VRAAG ] Patches overslaan of stuk voor stuk installere
Vreemd zeker weten dat jij een goede update gedowload hebt en ook toevallig niet een illegale cd key 

- metooohl
- Lid
- Contacteer:
Ik heb 1.2.5.1 gedownload nadat ik level 7 was.
Helemaal geen problemen nee gehad. Dus die kan je gewoon downloaden
Helemaal geen problemen nee gehad. Dus die kan je gewoon downloaden

Een dag geen muziek, is een dag niet geleefd. Of je het nou zelf maak of alleen maar luister, dat is een bijzaak 

- Brainstick
- Lid
Ik begrijp dat de ervaringen nogal uitéénlopen. Wat mij wel belangrijk lijkt is dat de laatste patch ook de fixes van de voorgaande patches bevat, anders zou dát misschien problemen kunnen geven?
Ik vind het wel een tikje vreemd dat er met hetzelfde spel en met dezelfde patches verschillende ervaringen zijn. Er vanuit gaande dat we allemaal een legale versie hebben. Of zou daar juist het probleem kunnen zitten? Of kan het ook te maken hebben met de wijze waarop de game geïnstalleerd is? Bv wel of niet als administrator? Ik noem maar wat. Ik wacht nog een paar reacties af.
Bedankt voor jullie input.
Ik vind het wel een tikje vreemd dat er met hetzelfde spel en met dezelfde patches verschillende ervaringen zijn. Er vanuit gaande dat we allemaal een legale versie hebben. Of zou daar juist het probleem kunnen zitten? Of kan het ook te maken hebben met de wijze waarop de game geïnstalleerd is? Bv wel of niet als administrator? Ik noem maar wat. Ik wacht nog een paar reacties af.
Bedankt voor jullie input.
-
- Lid
Veel hangt af van de mod die iedereen heeft, sommige mods werken niet met 1.2.5 maar wel met 1.1.3 bevoorbeeld ander werken dan wel voor 1.2.5 en niet met 1.1.3
- Brainstick
- Lid
Dat zou ook niet mogen lijkt mij. Maar wie zei dat niets onmogelijk is? Thanks.Tasmanian_Devils_Bro schreef:Veel hangt af van de mod die iedereen heeft, sommige mods werken niet met 1.2.5 maar wel met 1.1.3 bevoorbeeld ander werken dan wel voor 1.2.5 en niet met 1.1.3
- metooohl
- Lid
- Contacteer:
Het verschil komt waarschijnlijk wel door de mods lijkt mij.
Dit zijn aanpassingen die niet door de maker zijn mee genomen in de nieuwe aanpassingen.
Ik heb de legale versie en maar 2 mods ( voor trailers ) draaien.
Dit zijn aanpassingen die niet door de maker zijn mee genomen in de nieuwe aanpassingen.
Ik heb de legale versie en maar 2 mods ( voor trailers ) draaien.
Een dag geen muziek, is een dag niet geleefd. Of je het nou zelf maak of alleen maar luister, dat is een bijzaak