[ VRAAG ] Crash na spelen

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
Vipie
Lid
Lid

[ VRAAG ] Crash na spelen

Bericht door Vipie »

Hoi ik heb een probleem dus help

Ik spel gespeeld volgende dag wil ik weer rijden toen effen rijden leuke mod gezien downloaden
Daarna crashen .
Alle mods weg gehaald nog steeds crash spel weer opgestart laad alles behalve mijn profiel een nieuw profiel werkt wel maar mijn oude niet .
Weet iemand hoe ik mijn profiel weer terug kan krijgen het is zo zonde wat ik al opgebouwd heb.
6 garage's plus 70% weg gereden.
Dus helppppppp

Vipie :oops:
Azoax
Lid
Lid

Re: Crash na spelen

Bericht door Azoax »

Welke mod als ik vragen mag?
Production
Lid
Lid

Re: Crash na spelen

Bericht door Production »

Ook die mod van coen222 gedownload?
ETS 2 Gamer | Patch 1.1.3
Barry Butsers
Lid
Lid

Re: [ VRAAG ] Crash na spelen

Bericht door Barry Butsers »

http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 44&t=12958 Als je deze hebt gedownload heb je een probleem want van de ze mod crasht je spel, dus dan kun je overnieuw beginnen :thumbdown:
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
Twin
Lid
Lid

Bericht door Twin »

Zelfde probleem als dit topic he. http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 99&t=12968

Dus is overbodig dat dit topic er is.
Vipie
Lid
Lid

Bericht door Vipie »

ik zal effe uitleggen

nieuwe map gedouwload met extra wegen toen ik onderweg was maakte ik een foutje door te hard door een bocht te rijden en was gecrasht langs de weg kon niet meer rijden.
toen de anwb gebeld werd gedropt op een industrie gebied ? mijn vrachtauto was half in de grond geboord en het schade raport leip als een tierelier op.
spel gestopt mod gedumpt en geprobeert het spel weer te starten maar toen kwam het ik heb in een keer alle snelheids records verbroken in dit spel want die liep op naar 1200 km per uur en de schade stond op 0 en mijn vrachtauto vloog in het heelal en daarna was er geen weg meer terug.

vipie
Twin
Lid
Lid

Bericht door Twin »

Kan je niet een opgeslagen spel laden..........dus niet dat spel maar een eerder spel wat automatisch is opgeslagen?
Cix

Bericht door Cix »

Vipie schreef:ik zal effe uitleggen

nieuwe map gedouwload met extra wegen toen ik onderweg was maakte ik een foutje door te hard door een bocht te rijden en was gecrasht langs de weg kon niet meer rijden.
toen de anwb gebeld werd gedropt op een industrie gebied ? mijn vrachtauto was half in de grond geboord en het schade raport leip als een tierelier op.
spel gestopt mod gedumpt en geprobeert het spel weer te starten maar toen kwam het ik heb in een keer alle snelheids records verbroken in dit spel want die liep op naar 1200 km per uur en de schade stond op 0 en mijn vrachtauto vloog in het heelal en daarna was er geen weg meer terug.

vipie
De ANWB reset je in een stad dichtbij, gebruik je een map is de kans groot dat de stad niet meer bestaat en je in coordinaten gedumpt wordt waar niks meer is, of een niveauverschil is. Teruggaan naar een oude savegame lijkt me het beste.
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”