[ VRAAG ] spel reageer niet meer na mod

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
biochazard
Lid
Lid

[ VRAAG ] spel reageer niet meer na mod

Bericht door biochazard »

hallo ik heb een probleem ik wilde een lading kolen naar liverpool brengen maar telkens als ik de stad in reed liep die vast na dat ik een andere mod had geplaatst nu haal ik die mod er uit die niks met de vracht te maken had en telkens als ik me game wil laden zegt ie ETS2 reageerd niet meer

dat was na dat ik deze mod toe voegde http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 44&t=12958
SCANIA \8/ THE BEST THERE IS
..........V..........
Calzone
Lid
Lid

Re: spel reageer niet meer na mod

Bericht door Calzone »

Blijkbaar staat die vracht in Liverpool waardoor je game crasht.
biochazard
Lid
Lid

Calzone schreef:Blijkbaar staat die vracht in Liverpool waardoor je game crasht.
wat kan ik nu doen want als ik die mod er uit haal start ie helemaal niet meer :thumbdown:
en met de mod als ik dan ga kijken in de lijst voor een vracht voor dat ik ook maar een plaats kan aan klikken crasht het spel al :thumbdown:
..........V..........
Calzone
Lid
Lid

Bericht door Calzone »

Probeer de rest van je mods eens uit de mod map te verplaatsen en probeer het dan nog eens. Als je de trailer mod verwijdert, kun je dan wel in het rijden gedeelte komen? Zo ja, probeer een keer te rusten, misschien dat dat helpt ;)

Als bovenstaande niet werkt zou je altijd nog je profiel folder kunnen back uppen en kunnen proberen het spel opnieuw te installeren.

Ik heb ook een keer zo'n hardnekkige trailermod gehad, die bleek zichzelf in een andere mod te hebben geïnstalleerd.
biochazard
Lid
Lid

Calzone schreef:Probeer de rest van je mods eens uit de mod map te verplaatsen en probeer het dan nog eens. Als je de trailer mod verwijdert, kun je dan wel in het rijden gedeelte komen? Zo ja, probeer een keer te rusten, misschien dat dat helpt ;)

Als bovenstaande niet werkt zou je altijd nog je profiel folder kunnen back uppen en kunnen proberen het spel opnieuw te installeren.

Ik heb ook een keer zo'n hardnekkige trailermod gehad, die bleek zichzelf in een andere mod te hebben geïnstalleerd.

als ik een nieuwe game begin met die mod er uit werkt die wel maar met me oude game dus niet en als ik weer een nieuwe maak met puur alleen die mod er in crasht de game ook het ligt puur aan die mod :thumbdown:

EDIT: ik ben maar weer overnieuw begonnen lijkt mij het makelijkste en snelste
..........V..........
biochazard
Lid
Lid

ik las op een ander forum dat die mod dus bij iedereen die m gebruikte hun game heeft vernield dat ie bij iedereen crasht
..........V..........
Barry Butsers
Lid
Lid

Bericht door Barry Butsers »

Heb ik geluk dat ik gister geen tijd had om het te downloaden :) Dus kunnen ze hem hier beter vant forum afgooien...
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
biochazard
Lid
Lid

Barry Butsers schreef:Heb ik geluk dat ik gister geen tijd had om het te downloaden :) Dus kunnen ze hem hier beter vant forum afgooien...
lijkt me verstandig
..........V..........
Twin
Lid
Lid

Re: [ VRAAG ] spel reageer niet meer na mod

Bericht door Twin »

Klopt, er zit een fout in die mod.

Heb ook al een game vernield ermee.

Dit had je ook bij GTS dat sommige bedrijven niet goed werkte en met name Stokes was een boosdoener vaak met SA trailers.

Wat ik ga proberen (en wat anderen ook kunnen doen) is de cargo verwijderen van deze trailer bij Stokes en kijken of hij dan wel werkt want is wel een mooie trailer.
Barry Butsers
Lid
Lid

Re: [ VRAAG ] spel reageer niet meer na mod

Bericht door Barry Butsers »

Ik zal hem ff pm'en of hij kan zorgen dat die mod eraf gaat, of dat het beheer dat gaat doen. Want mijn spel was er bijna door vern**kt, en van een paar anderen is hij al gecrasht
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”