[ OPGELOST ]Truck van chauffeur in het menu niet te bereiken

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Gesloten
Calzone
Lid
Lid

[ OPGELOST ]Truck van chauffeur in het menu niet te bereiken

Bericht door Calzone »

Dit gebeurd maar bij 1 chauffeur. Het kan niet door mods komen, want zonder mods gebeurd het ook + dat ik nog een chauffeur met eenzelfde truck heb, wiens truck ik wel kan bereiken.
Het probleem is dus dat als ik in het menu naar m'n chauffeurs ga, ik op de desbetreffende chauffeur klik en dan op het icoontje van de truck, m'n game crasht. Gebeurd bij geen enkele ander chauffeur, alleen bij deze. Het heeft verder geen invloed op iets, ik kan dus alleen zijn truck niet upgraden, verkopen of verhuizen.

Ik draai op patch 1.2.5 trouwens, 1.2.5.1 gaf alleen maar meer problemen. Heb dus een paar dagen geleden ETS2 ook al opnieuw geïnstalleerd, heb het daarvoor niet gehad.

EDIT: heb de andere, zelfde truck omgewisseld met die van bovenstaande chauffeur, nu crasht de game bij de andere chauffeur. Het zit em dus blijkbaar in de truck.
Laatst gewijzigd door Calzone op wo 21 nov 2012, 00:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Bart
Lid
Lid

Re: Truck van chauffeur in het menu niet te bereiken

Bericht door Bart »

Dat het gebeurt zonder mods maakt het alleen nog maar waarschijnlijker. Heb je een accessoire of skin verwijderd die op deze truck zit?
Wat zegt je log?
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Calzone
Lid
Lid

Truck van chauffeur in het menu niet te bereiken

Bericht door Calzone »

Ik moet voortaan eerst de log checken merk ik nu :oops: Had blijkbaar een van m'n chauffeurs een nieuwe transmissie gegeven, vandaar :oops:

Bedankt voor de herinnering! :thumbup:
Cix

Re: [ OPGELOST ]Truck van chauffeur in het menu niet te bere

Bericht door Cix »

Fijn dat het is opgelost, ik sluit je topic bij deze.
Gesloten

Terug naar “Technische support / Bugs”