Ik was voor de fun aan het kijken in mijn game.log en wat zie ik tot mijn grote schrik(kreeg bijna hartaanval) dat ik op windows vista zou draaien.
De lol is dat ik Windows 7 64bit draai en dat is toch echt geen Vista voor zover ik me kan herinneren.
Toen ik op 1.1.1 draaide gaf game.log netjes aan dat ik Windows 7 64bit draai.
En na de patch heb ik ineens een ander besturingssyteem.
Is niet echt een bug maar het is wel vreemd.
Ik patch het spel en vervolgens zou ik windows vista hebben?
Rarara hoe kan dat dan?
Vind het een leuke puzzel en hoop dat iemand anders een idee heeft waarom ik een ander besturingssyteem zou hebben in de game.log dan dat ik werkelijk draai.
En wie weet is het bij meer mensen als ze gaan kijken dat ze volgens game.log ineens spontaan een ander besturingssyteem draaien...
[ VRAAG ] opvallende game.log na patch 1.2.5.1
-
- Lid
Re: opvallende game.log na patch 1.2.5.1

Re: opvallende game.log na patch 1.2.5.1
Geen last van! Ik zou ik geen idee hebben waarom die van jou Vista zegt. Wellicht Ali Illegalie of nog niet up-to-date? Het zal eerlijk gezegd ook niet uit maken of hier nu XP staat of Windows 95.00:00:00.000 : [sys] running on x86 / Windows 7 x64 (version *.*) / Service Pack 1
Re: [ VRAAG ] opvallende game.log na patch 1.2.5.1
Nee heb ook geen idee.
Me vrouw en ik hebben allebei dezelfde windows draaien en bij haar geeft ie het wel goed aan en bij mij niet.
Viel gewoon op en weet dat het verder geen invloed heeft op de gameplay.
Was misschien handiger geweest als ik dat meteen had aangegeven voor mensen denken dat dat wel invloed heeft.
Nee heb geen ali illegalie heb alles netjes zoals het hoort, ben brave burger hahaha.
Ach ja het spel speelt verder goed en vermaak me er goed mee.
Net als me vrouw die ook helemaal dol op het spel is.
Me vrouw en ik hebben allebei dezelfde windows draaien en bij haar geeft ie het wel goed aan en bij mij niet.
Viel gewoon op en weet dat het verder geen invloed heeft op de gameplay.
Was misschien handiger geweest als ik dat meteen had aangegeven voor mensen denken dat dat wel invloed heeft.
Nee heb geen ali illegalie heb alles netjes zoals het hoort, ben brave burger hahaha.
Ach ja het spel speelt verder goed en vermaak me er goed mee.
Net als me vrouw die ook helemaal dol op het spel is.
Heb je misschien nog zoon vrouw? Zo 1 zoek ik ook xD 

hoekstra schreef:Heb je misschien nog zoon vrouw? Zo 1 zoek ik ook xD

-
- Lid
Damn!!!
Serieus joh???
Ik wil ook zo een vrouw!!!
Serieus joh???
Ik wil ook zo een vrouw!!!
Jongens, dit is geen dating site he
. Als je iets toegevoegde waarde hebt op de vraag van de topicstarter, post je antwoord.
Wil je iets mededelen over zijn gamende vrouw (ja die zijn er gelukkig ook!), vertel dat maar in een PBtje
.

Wil je iets mededelen over zijn gamende vrouw (ja die zijn er gelukkig ook!), vertel dat maar in een PBtje

bij staat running on x86 / Windows Vista x86 (version 6.0) / Service Pack 2 dus hij geeft die melding niet bij mij.
En vindt het leuk dat je vrouw het spel ook speelt die van mij speelt ETS 2 ook namelijk
En vindt het leuk dat je vrouw het spel ook speelt die van mij speelt ETS 2 ook namelijk