vreemd

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
schoenenreus
Lid
Lid

vreemd

Bericht door schoenenreus »

hallo

er is vandaag iets raars gebeurd. ik heb vanochtend ETS2 afgesloten en toen had ik al het geld en xp punten nog.ik start net ETS2 weer op en ik ben al me geld kwijt en heb weer 0xp punten. nu heb ik geprobeerd met de cheatengine alles weer terug te krijgen, werkt die ook ineens niet meer. als ik de xp punten wil veranderen dan volg ik netjes stap voor stap het toturial wat op deze site is geplaatst alleen dan loopt het spel meteen vast. doe ik dit met het geld loop ie ook meteen vast. ook is de patch ineens niet meer geinstalleerd is er iemand die mij misschien kan vertellen wat er gebeurd is en hoe ik het weer kan oplossen. computer is trouwens in de tussen tijd niks mee gedaan dus kan ook niet zo zijn dat er iets geinstalleerd of verwijderd is ofzo iets.
jztrucking
Lid
Lid

Re: vreemd

Bericht door jztrucking »

Legaal?
sieder
Lid
Lid

Bericht door sieder »

heb je serial van internet weg
schoenenreus
Lid
Lid

hij is zeker legaal gekocht bij bol.com. en ik heb hem al een week inmiddels had al 5 garages en 25 chauffeurs in dienst zat zelf al ergens in level 30.
sieder
Lid
Lid

Bericht door sieder »

je hebt dus cheat engine gebruikt?
schoenenreus
Lid
Lid

ik heb cheat engine gebruikt omdat ik weer de xp en het geld terug wou hebben dat ik had voordat ie mijn account ressetten ik heb precies de toturial gevolgd die hier op het forum staat, dan moet je op een gegeven moment ctrl a doen alleen dat werkt niet bij mij. ook als ik ets 2 nu opstart dan loopt ie meteen vast heb hem al opnieuw geinstalleerd maar helpt niks. ik heb trouwens ook geen mods in gebruik.
sieder
Lid
Lid

Bericht door sieder »

euhm misschien komt het door cheat engine, misschien zit daar een fout
schoenenreus
Lid
Lid

zou kunnen inderdaad maar als ik cheat engine verwijder en ETS2 ook en instaleer ETS2 weer dan loopt ie meteen vast.
sieder
Lid
Lid

Bericht door sieder »

misschien ligt het aan je eigen pc, ook al geprobeerd ets2 als administrator uit te voeren?
schoenenreus
Lid
Lid

heb het al op verschillende manieren geprobeerd en aan de pc kan het niet liggen helemaal speciaal op laten bouwen begin van dit jaar. speel ook battlefield en call of duty probleemloos op deze pc en die trekken toch echt wel wat meer als ETS2. ik snap er echt niks van hij werkt 6 dagen hartstikke goed en heb vorige week ziek thuis gezeten dus ik heb hem al menig aantal uurtjes gespeeld daardoor zat ik ook al in een hoog level en had ik veel geld.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”