bij de downloads zo dat iedereen hem kan downloaden
alvast hartelijk dank peter van zantvoort

ik denk dat je het plaatje boven aan hun site wel kunt gebruiken voorop de zijkant!dafmaf schreef:Ik wil het wel doen, ik heb alleen een betere foto nodig van de trailer, ik weet niet of het mogelijk om een goede foto te maken van de zijkant van de trailer.
Mvg dafmaf
onder het logo draaien er foto's af en aan.dafmaf schreef:gaat helaas niet, die is op een of andere manier gelocked
Ten eerste, van dat kleine postzegeltje krijg je never nooit een goeie skin. En Paint... tja... maakt het er niet veel beter op.bouwtjeee schreef:onder het logo draaien er foto's af en aan.dafmaf schreef:gaat helaas niet, die is op een of andere manier gelocked
bij die foto van de docks met linksonder het logo kopieer je gwn naar paint en selecteer je het logo en de rest eromheen haal je gwn wel
bouwtjeee
Welk bestandsformaat wil je hebben? Kun je uit de weg met .eps vectors?dafmaf schreef:Ik wil het wel doen, ik heb alleen een betere foto nodig van de trailer, ik weet niet of het mogelijk om een goede foto te maken van de zijkant van de trailer.
Mvg dafmaf
daar kan ik wel mee uit de voeten bartBart schreef:Welk bestandsformaat wil je hebben? Kun je uit de weg met .eps vectors?dafmaf schreef:Ik wil het wel doen, ik heb alleen een betere foto nodig van de trailer, ik weet niet of het mogelijk om een goede foto te maken van de zijkant van de trailer.
Mvg dafmaf
Anders heb ik hier een hoge resolutie voor je;
bij opslaan of openen in nieuw venster/tabblad is de afbeelding 1886x296px