Ik moet de hele tijd als ik op ESC druk de activatie code invoeren. Dat doe ik dan maar dan zegt ie dat ie niet klopt? Weet iemand hoe dat kan??
Alvast bedankt
Activatie Code
Activatie Code
Sitting behind my computer, looking to the starts and thinking: where the **** is my roof?
Re: Activatie Code
Waar heb je het spel aangeschaft?
En hoe bedoel je als je op ESC drukt dat die steeds vraagt om code? Wat is de reden van gebruik van ESC toets?
En hoe bedoel je als je op ESC drukt dat die steeds vraagt om code? Wat is de reden van gebruik van ESC toets?
- vanoosthuyse
- Lid
bij mij is dat ook azo
Ik heb het inderdaad ook nu, telkens als ik naar het menu ga moet ik opnieuw activeren 

Dit betekent dat de activatiecodes die jullie van Youtube of andere sites hebben geplukt zijn gedeactiveerd door SCS
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Ik heb mijne gekocht via MediaMarkt.nl, dus dat mag ik niet hopen.
Heb je hem zelf dan soms online gezet of aan andere doorgegeven?Calzone schreef:Ik heb mijne gekocht via MediaMarkt.nl, dus dat mag ik niet hopen.
Zeker niet, ik heb hem ingevoerd in mijn game en ben gewoon gaan spelen, niets of niemand kan mijn code weten.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel ben begonnen met een illegale code, maar heb hem gekocht toen ik het bericht kreeg dat ik weer moest activeren. Hierna kreeg ik het bericht gewoon weer. Misschien maar even proberen het spel opnieuw te installeren en desnoods m´n profiel verwijderen en opnieuw beginnen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel ben begonnen met een illegale code, maar heb hem gekocht toen ik het bericht kreeg dat ik weer moest activeren. Hierna kreeg ik het bericht gewoon weer. Misschien maar even proberen het spel opnieuw te installeren en desnoods m´n profiel verwijderen en opnieuw beginnen.
Ik denk dat dat inderdaad wel het beste is ja, het zou kunnen dat het toch ergens onthouden wordt dat je een illegale hebt gebruikt. Herinstalleren (en zorgen dat je profiel-folder ook verwijderd is) zal waarschijnlijk dit probleem wel oplossen.Calzone schreef:Zeker niet, ik heb hem ingevoerd in mijn game en ben gewoon gaan spelen, niets of niemand kan mijn code weten.
bedankt maar dan moet ik overnieuw beginnen? 

Sitting behind my computer, looking to the starts and thinking: where the **** is my roof?