[ OPGELOST ] Lekker weertje he?
[ OPGELOST ] Lekker weertje he?
Ligt het aan mij of is het in ETS2 wel heel vaak lekker weer? Ben nu level 12 en heb pas één keer een regenbui gehad? Beetje jammer, want de weerseffecten zagen er wel gaaf uit.
"Always remember you're unique, just like everyone else."
- roylabruyere
- Lid
Re: Lekker weertje he?
Ja klopt is bij mij ook. Ik ben level 9 en heb 2 regenbuien gehad die maar heel even duurde.
Misschien kan SCS er een update voor geven? Dat je ook van die grauwe Nederlandse dagen hebt. En soms ook gewoon een dag regen!
Misschien kan SCS er een update voor geven? Dat je ook van die grauwe Nederlandse dagen hebt. En soms ook gewoon een dag regen!

- stefanneke
- Lid
ik ben level 7 en heb al zeker 10 keer regen ofzo gehad 

Ik heb wel vaker dat het slecht weer is, maar vaak begint het net te regenen als ik moet rusten, dus merk er weinig van 

-
- Lid
ik denk dat het afhangt in welk land je rijdt, zat eens in milaan stortbui, in belgie en nederland ook eens maar vooral in engeland enzo
Calzone schreef:Ik heb wel vaker dat het slecht weer is, maar vaak begint het net te regenen als ik moet rusten, dus merk er weinig van
hehe dan heb je wel mazzel jij!
De thermometer van m'n truck geeft aan dat het overdag temperaturen van 27 graden is, en 'snachts 15 graden. Is het bij mijn spel hartje zomer ofzo? 
Houdt het spel een seizoenenrotatie bij?

Houdt het spel een seizoenenrotatie bij?
"Always remember you're unique, just like everyone else."
- Xboxjah
- Lid
Ik heb al meerdere malen regen gehad. Ligt gewoon puur aan waar je rijd en welke tijd..
Mvg,
Xboxjah
Xboxjah