borden kloppen niet
borden kloppen niet
Het viel mij op dat op alle borden 'Groningen' niet goed geschreven is overal staat 'Gröningen'
Re: borden kloppen niet
niet alleen dat is verkeerd,in engeland als er een blauwe bord met een pijl erin zit ,wijst hij naar rechts terwijl ze in engeland links rijden!h-j schreef:Het viel mij op dat op alle borden 'Groningen' niet goed geschreven is overal staat 'Gröningen'
als je in een echte vrachtwagen rijd,DENK NIET DAT HET ALS EEN SIMULATOR IS,RIJD VOORZICHTIG
enne,als je crasht, maak foto,kan ik erom lachen(terwijl ik niet eens goed ben in simulator truck te rijden)
enne,als je crasht, maak foto,kan ik erom lachen(terwijl ik niet eens goed ben in simulator truck te rijden)
Ik had ook in Engeland dat je niet mog inhalen die rode auto stond links tog klein detailtje
-
- Lid
Maak je zinnen eens wat duidelijker?
- jarnelieftink13
- Lid
alweer kan ik jou reactie niet begrijpenmvos97 schreef:Ik had ook in Engeland dat je niet mog inhalen die rode auto stond links tog klein detailtje
ether piraten aan de macht
- Barry Butsers
- Lid
hij bedoeld dat het bord van ''verboden in te halen'' niet klopte. De rode auto (die de zwarte auto niet in mag halen) staat aan de linker kant, terwijl je in Engeland aan de rechterkant inhaaltjarnelieftink13 schreef:alweer kan ik jou reactie niet begrijpenmvos97 schreef:Ik had ook in Engeland dat je niet mog inhalen die rode auto stond links tog klein detailtje
Dus het bord zou eigelijk gespiegeld moeten worden

Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
Dankuu barryBarry Butsers schreef:hij bedoeld dat het bord van ''verboden in te halen'' niet klopte. De rode auto (die de zwarte auto niet in mag halen) staat aan de linker kant, terwijl je in Engeland aan de rechterkant inhaaltjarnelieftink13 schreef:alweer kan ik jou reactie niet begrijpenmvos97 schreef:Ik had ook in Engeland dat je niet mog inhalen die rode auto stond links tog klein detailtje

Sorry andere

In Nederland staat correct 'Groningen'. In Duitsland staat er 'Gröningen' op de borden. Is dat toevallig de schrijfwijze van Groningen bij onze oosterburen (zoals 'Arnheim' en 'Nimwegen' voor resp. Arnhem en Nijmegen)?h-j schreef:Het viel mij op dat op alle borden 'Groningen' niet goed geschreven is overal staat 'Gröningen'
Klopt wel, zulke grote fouten zullen er nu echt weer niet inzitten. 

Manufacturer:DELL
Processor:Intel(R) Core(TM) 2CPU 6600 @ 2.40 GHz
Memory:8.2GB RAM
Hard Drive:2 x 250 GB
Video Card:NVIDIA GeForce GT 520 2.1 GB
Monitor:Dell 1908FP
Sound Card:NVIDIA High Defenition Audio
Wheel:thrustmaster rgt ffb
Er is een bord bij binnenkomst van Groningen gemeld, hier staat inderdaad Gröningen.
Ik hou je op de hoogte.
Ik hou je op de hoogte.