cheats
Re: cheats
Verplaatst 
Ik weet niet precies of de cheats werken voor de huidige winkel-versie, aangezien ik nog geen tijd heb gehad om de nieuwste versie te installeren.

Ik weet niet precies of de cheats werken voor de huidige winkel-versie, aangezien ik nog geen tijd heb gehad om de nieuwste versie te installeren.
welke cheats waren het danPieter schreef:Verplaatst
Het schijnt niet meer te werken met de instellingen van normale ETS. aangezien het script wel anders is, kijk maar bij config. Zie jij de dingen van ETS ertussen staan?
Waarom geen gepimpte trucks die ook rondrijden in ETS 2?
Waarom geen werk in steden die wel op borden staan?
Vragen onder antwoord, in ETS 2.
Waarom geen werk in steden die wel op borden staan?
Vragen onder antwoord, in ETS 2.
dus de cheats zijn niet meer mogelijk ?iRonan schreef:Het schijnt niet meer te werken met de instellingen van normale ETS. aangezien het script wel anders is, kijk maar bij config. Zie jij de dingen van ETS ertussen staan?
- Harald1225
- Lid
Kom je maar op een manier achter eh, gewoon kijken!hoolsema schreef:dus de cheats zijn niet meer mogelijk ?iRonan schreef:Het schijnt niet meer te werken met de instellingen van normale ETS. aangezien het script wel anders is, kijk maar bij config. Zie jij de dingen van ETS ertussen staan?
"Always keep on dreaming" "The DreamLiner"
De kroegbaas van "Het Cafe!"
De kroegbaas van "Het Cafe!"
cheat money doet het nietharie04 schreef:Kom je maar op een manier achter eh, gewoon kijken!hoolsema schreef:dus de cheats zijn niet meer mogelijk ?iRonan schreef:Het schijnt niet meer te werken met de instellingen van normale ETS. aangezien het script wel anders is, kijk maar bij config. Zie jij de dingen van ETS ertussen staan?
- Barry Butsers
- Lid
cheats zijn uitgeschakeld door scs, dus werken niet
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
aaa kloteBarry Butsers schreef:cheats zijn uitgeschakeld door scs, dus werken niet

geen cheats meer...mamma mia
nou gas er op dan.
kilometers maken , en werken voor je knaken ;]
toch jammer ;]
nou gas er op dan.
kilometers maken , en werken voor je knaken ;]
toch jammer ;]
1e afrit en het zuchten van een diesel .