[ OPGELOST ] Wegenwacht bug

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Gesloten
jeremy8810
Lid
Lid

[ OPGELOST ] Wegenwacht bug

Bericht door jeremy8810 »

Ik heb last wanneer je de wegenwacht belt, krijg je een schermpje met: je truck wordt verplaatst naar .. garage en duurt $TIMES$ <<Ik neem aan dat daar gewoon de tijd zou moeten staan hoe lang het duurt om naar die garage "gesleept" te worden....
Euro Truck Simulator 2 (Official activation):
Pieter

Re: Wegenwacht bug

Bericht door Pieter »

jeremy8810 schreef:Ik heb last wanneer je de wegenwacht belt, krijg je een schermpje met: je truck wordt verplaatst naar .. garage en duurt $TIMES$ <<Ik neem aan dat daar gewoon de tijd zou moeten staan hoe lang het duurt om naar die garage "gesleept" te worden....
Bedankt voor het melden van dit probleem. Ik heb deze string zojuist aangepast, het moest namelijk $TIME$ zijn i.p.v. $TIMES$, dus dit is nu gewijzigd en in de volgende patch zal het opgenomen worden.
jeremy8810
Lid
Lid

Bericht door jeremy8810 »

Pieter schreef:
jeremy8810 schreef:Ik heb last wanneer je de wegenwacht belt, krijg je een schermpje met: je truck wordt verplaatst naar .. garage en duurt $TIMES$ <<Ik neem aan dat daar gewoon de tijd zou moeten staan hoe lang het duurt om naar die garage "gesleept" te worden....
Bedankt voor het melden van dit probleem. Ik heb deze string zojuist aangepast, het moest namelijk $TIME$ zijn i.p.v. $TIMES$, dus dit is nu gewijzigd en in de volgende patch zal het opgenomen worden.
Top! Bedankt!
Euro Truck Simulator 2 (Official activation):
Pieter

Bericht door Pieter »

jeremy8810 schreef:
Pieter schreef:
Top! Bedankt!
Geen probleem ;)
Topic gesloten
Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend Slotjezien?
Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link.
Gesloten

Terug naar “Technische support / Bugs”