over mega mix maps voor ets 1.3

Gesloten
koray98
Lid
Lid

over mega mix maps voor ets 1.3

Bericht door koray98 »

hey leden van trucksimulators,
ik heb namelijk een vraag: Ik heb alle mega mix maps uitgeprobeerd van deze site maar ze deden het niet. als ik een cargo koos reed ie niet naar die land/stad en als ik b.v Parijs koos ( die zit er natuurlijk automatisch bij het spel) viel het spel opeens uit.
nou is mijn vraag of er mensen zijn met een andere link die werkt, waar cargo's naar toe gaan en virus vrij is of dat er mensen zijn die mij kunnen helpen, want het kan ook zijn dat ik iets verkeerds heb gedaan.

alvast bedankt.
jarnelieftink13
Lid
Lid

Re: over mega mix maps voor ets 1.3

Bericht door jarnelieftink13 »

koray98 schreef:als ik een cargo koos reed ie niet naar die land/stad
die snap ik niet
en ik heb ook die map en als je dan cargo kiest mag je niet over de kaart waar al die bolletjes opstaan want dan valt die ook uit
ether piraten aan de macht
koray98
Lid
Lid

Bericht door koray98 »

jarnelieftink13 schreef:
koray98 schreef:als ik een cargo koos reed ie niet naar die land/stad
die snap ik niet
en ik heb ook die map en als je dan cargo kiest mag je niet over de kaart waar al die bolletjes opstaan want dan valt die ook uit
Nou als ik een vracht wou kiezen reed ie niet naar een Stad van mega mix map bijvoorbeeld naar Algerije en nog meer landen die bij de mega mix map hoorde ik kon dan alleen naar een bestemming rijden die je al had bij ets dus ik kon toen niet naar de steden rijden van mega mix map en bij sommige mega mix mappen had je een andere taal geen Engels maar bijv. Pools.
jarnelieftink13
Lid
Lid

die talen kun je niks aan doen en mischien heb je verkeerde ets er voor en heb je er mods instaan
cojones
Leiding Engelse Site
Leiding Engelse Site

Bericht door cojones »

Script mapje verwijderen uit het .scs bestand en je hebt normaal gezien terug Engels
koray98
Lid
Lid

Bericht door koray98 »

jarnelieftink13 schreef:die talen kun je niks aan doen en mischien heb je verkeerde ets er voor en heb je er mods instaan
Ik gebruikte de versie voor 1.3 en het stond daar ook duidelijk bij. Welke mega mix map gebruik/gebruikte je? En welke mega mix map zou jij mij aanraden voor ets 1.3 enz.
koray98
Lid
Lid

Bericht door koray98 »

cojones schreef:Script mapje verwijderen uit het .scs bestand en je hebt normaal gezien terug Engels

Dankje wel voor deze info dat doe je toch door op de bestand te klikken en dan de scs bestand openen en dan die script mapje zoeken?
cojones
Leiding Engelse Site
Leiding Engelse Site

Bericht door cojones »

Klopt inderdaad ;)
Maar dan moet je wel WinRar hebben ;)
koray98
Lid
Lid

Bericht door koray98 »

cojones schreef:Klopt inderdaad ;)
Maar dan moet je wel WinRar hebben ;)

Dat heb ik :). Gebruik/gebruikte jij ook mega mix map zo ja welke zou jij me aanraden waarvan je de taal Engels kan maken en waar vrachten naar toe rijden?
jarnelieftink13
Lid
Lid

koray98 schreef:
jarnelieftink13 schreef:die talen kun je niks aan doen en mischien heb je verkeerde ets er voor en heb je er mods instaan
Ik gebruikte de versie voor 1.3 en het stond daar ook duidelijk bij. Welke mega mix map gebruik/gebruikte je? En welke mega mix map zou jij mij aanraden voor ets 1.3 enz.
ik zou je mega mix map 5 aanraden omdat die heel veel plaatsen heeft en best mooi omgeving heeft
en ook omdat ik r zelf mee rij :D
Gesloten

Terug naar “Overig”