wie heeft een skin programma dan kan ik leren skinnen
Alvast bedankt
heeft iemand een skin programma
Re: heeft iemand een skin programma
je moet op google zoeken naar DXTBmp, dat is 'n skinprogrammaetskarst schreef:wie heeft een skin programma dan kan ik leren skinnen
Alvast bedankt
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

DXTBmp is een programma om je skins te exporteren naar dds (heb je sowieso ook nodig)
Maar om echt te skinnen kun je gebruik maken van: Paint(standaard in windows), Photophiltre, Photoshop etc...
Maar om echt te skinnen kun je gebruik maken van: Paint(standaard in windows), Photophiltre, Photoshop etc...
op t forum staat hoe je moet skinnen, maar als ik mijn dds bestanden van wagens open, dan zijn het allemaal losse onderdelen, en die foto's van dit bestand zien er heel anders uit..... moet je iets instellen om het er zo uit te komen laten zien ofzooo..... dat hoe het op die afbeelding staat lijkt me veel lekkerder werkencojones schreef:DXTBmp is een programma om je skins te exporteren naar dds (heb je sowieso ook nodig)
Bestand: http://trucksimulators.nl/forum/download/tut1.docx

bedankt jongens

Normaal gezien heb je altijd zo'n beeld...truckboy6 schreef: op t forum staat hoe je moet skinnen, maar als ik mijn dds bestanden van wagens open, dan zijn het allemaal losse onderdelen, en die foto's van dit bestand zien er heel anders uit..... moet je iets instellen om het er zo uit te komen laten zien ofzooo..... dat hoe het op die afbeelding staat lijkt me veel lekkerder werken
Hoe het er precies uitziet verschilt uiteraard van truck tot truck
bij mij ziet het er nooit zo uit als op dat tekstdocument!!!! Hoe komt dat dan?cojones schreef:Normaal gezien heb je altijd zo'n beeld...truckboy6 schreef: op t forum staat hoe je moet skinnen, maar als ik mijn dds bestanden van wagens open, dan zijn het allemaal losse onderdelen, en die foto's van dit bestand zien er heel anders uit..... moet je iets instellen om het er zo uit te komen laten zien ofzooo..... dat hoe het op die afbeelding staat lijkt me veel lekkerder werken
Hoe het er precies uitziet verschilt uiteraard van truck tot truck

dat skinnen werkt niet ik krijg er geen truck in om te skinnen
hoe kan dat
hoe kan dat
je moet met WINRAR openen, en dan Vercile/Truck en dan moet je Color.dds of bodybasic.dds hebben, die kan je in dxtbmp zetten

bedankt
ik zal ht meteen proberen
ik zal ht meteen proberen