BDF GEZOCHT

Plaats reactie
R.daatselaaR
Lid
Lid

BDF GEZOCHT

Bericht door R.daatselaaR »

kan iemand mij misschien een link sturen van zo'n bdf?
en het liefst ok zo'n vrachtwagen en containers en dat de 1e as van de trailer mee draait

http://www.google.nl/imgres?q=bakwagen+ ... 9,r:2,s:28

alvast bedankt :thumbup:

gr raymon
jarnelieftink13
Lid
Lid

Re: BDF GEZOCHT

Bericht door jarnelieftink13 »

waarom neem je die niet
ether piraten aan de macht
cojones
Leiding Engelse Site
Leiding Engelse Site

Bericht door cojones »

Voor zover ik bekent ben op die site wordt die uitsluitend uitgedeeld aan vertrouwde leden van dat forum ;)
Freddy J
Lid
Lid

Bericht door Freddy J »

Wat een onzin is dat vertrouwde leden, je bent lid, zet je in en moet je nog eens bewijzen ook op die site? Ik heb er maar 1 woord voor, 4 lettergrepen en begint met een B.

Maar zet eens een screen hier, misschien weet ik wat of heb wat en mag je zo van me hebben, hoef je helemaal niks voor te doen :lol: :lol:
R.daatselaaR
Lid
Lid

hoe bedoel je?
en van die link die ik gaf weet ik de download link niet van?
CJIB
Lid
Lid

Bericht door CJIB »

Deze vraag is al eens eerder gesteld en is idd alleen voor leden die zich in zetten daar en is speciaal gemaakt voor dat forum dus ook geen link van in omloop de regels die zijn wel degelijk bekend bij een aantal leden die hier ook in topic hebben geantwoord maar goed daar ga ik verder niet op in.
Respecteer wat iemand maakt en niet aan iedereen wil geven maar ja dat kunnen sommige mensen nu eenmaal niet verkroppen en dat heeft ze ook niet veel op geleverd.
En om dat mensen nog steeds niet snappen hoeveel werk iets is om te modden maar wel altijd willen hebben en vervolgens een dag later weer wat nieuws.
En nog even voor Freddy J zelf heb je ook al iets gemaakt en in omloop gebracht wat niet verder gegeven mag worden lol word ondertussen wel voor een vtc gebruikt geloof ik (maar dat is gis werk van mij nu hoor)
maar goed het is dus een prive combi die niet zomaar word verspreid en kan dit wel gesloten worden naar mijn idee.
jarnelieftink13
Lid
Lid

Re: Weather mod gezocht

Bericht door jarnelieftink13 »

Hoezoo sluiten hij wil toch gewoon een bf of wil die speciaal die
ether piraten aan de macht
Freddy J
Lid
Lid

Bericht door Freddy J »

CJIB schreef:Deze vraag is al eens eerder gesteld en is idd alleen voor leden die zich in zetten daar en is speciaal gemaakt voor dat forum dus ook geen link van in omloop de regels die zijn wel degelijk bekend bij een aantal leden die hier ook in topic hebben geantwoord maar goed daar ga ik verder niet op in.
Respecteer wat iemand maakt en niet aan iedereen wil geven maar ja dat kunnen sommige mensen nu eenmaal niet verkroppen en dat heeft ze ook niet veel op geleverd.
En om dat mensen nog steeds niet snappen hoeveel werk iets is om te modden maar wel altijd willen hebben en vervolgens een dag later weer wat nieuws.
En nog even voor Freddy J zelf heb je ook al iets gemaakt en in omloop gebracht wat niet verder gegeven mag worden lol word ondertussen wel voor een vtc gebruikt geloof ik (maar dat is gis werk van mij nu hoor)
maar goed het is dus een prive combi die niet zomaar word verspreid en kan dit wel gesloten worden naar mijn idee.

U heeft pm
R.daatselaaR
Lid
Lid

ik wou alleen een bdf maakt me niks uit welke maar ik had als voorbeeld die gedaan.
de linken die jij (freddy J) stuurde is LZV zijn dr ok nog andere (zie link foto)?

alvast bedankt :thumbup:
Plaats reactie

Terug naar “Overig”