en het liefst ok zo'n vrachtwagen en containers en dat de 1e as van de trailer mee draait
http://www.google.nl/imgres?q=bakwagen+ ... 9,r:2,s:28
alvast bedankt

gr raymon
CJIB schreef:Deze vraag is al eens eerder gesteld en is idd alleen voor leden die zich in zetten daar en is speciaal gemaakt voor dat forum dus ook geen link van in omloop de regels die zijn wel degelijk bekend bij een aantal leden die hier ook in topic hebben geantwoord maar goed daar ga ik verder niet op in.
Respecteer wat iemand maakt en niet aan iedereen wil geven maar ja dat kunnen sommige mensen nu eenmaal niet verkroppen en dat heeft ze ook niet veel op geleverd.
En om dat mensen nog steeds niet snappen hoeveel werk iets is om te modden maar wel altijd willen hebben en vervolgens een dag later weer wat nieuws.
En nog even voor Freddy J zelf heb je ook al iets gemaakt en in omloop gebracht wat niet verder gegeven mag worden lol word ondertussen wel voor een vtc gebruikt geloof ik (maar dat is gis werk van mij nu hoor)
maar goed het is dus een prive combi die niet zomaar word verspreid en kan dit wel gesloten worden naar mijn idee.