Hallo,
sinds een tijdje ben ik in het bezit van ets, nu zou ik graag een scania-truck hebben in het zwart met zilveren of chrome logos op zijkant en achterkant.
Ook had ik graag een lichtbak bovenaan met zwaailichten (werkend als lichten aan zijn), onderaan ook een lichtbak in een grote grill, flankbeschermers aan de tanks, eventueel een reservewiel tegen de achterzijde van de cabine en witte letters op de banden.
De truck op zich heb ik al gevonden maar er zijn dingen die er nog niet opstaan en niet werken,
namelijk deze (staat hier op de site http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 153&t=8505 )
http://imageshack.us/photo/my-images/85 ... 34ee4.jpg/, maar hier werken de achterlichten in het geheel niet en richtingaanwijzers vooraan werken ook niet.
Voor de lichtbak bovenaan, de flankbeschremers eventueel met chrome sidepipes en de witte letter banden had ik aan iets in de stijl gedacht op de rechtse rocco-trekker.
http://i073.radikal.ru/0910/29/3d2b4eef8089.jpg (ook op deze site gevonden)
En als laatste had ik graag een grill/bullbar zoals op deze gehad http://img43.imageshack.us/img43/8259/s ... nsteer.jpg (ook op deze site gevonden)
Als het dan ook nog even kan om de wielnaven van rood naar zwart om te kleuren of eventueel de wielen volledig in chroom te steken zou ik heel gelukkig zijn. (ik merk in het voorbeeld dat de foto's er niet staan enkel de url's ik hoop dat dit geen probleem is)
Ik weet dat het een hele boterham is maar ik heb me al suf gelezen en gekeken op het skinnen en modden en ik geraak er niet uit wijs.
Al wie het wil proberen alvast hartelijk bedankt Jonas
hulp ivm truck skinnen van blauw naar zwart en extra's
-
- Lid
Re: hulp ivm truck skinnen van blauw naar zwart en extra's
Hoho, amaai dat is al een hele boterham hoor.
Skinnen op zich kan ik eventueel wel mee helpen maar met het modden helaas niet, kan zelf niet uit de voeten met zmod.
Als de tyruck gemod is laat je maar even iets nhoren en dan wil ik wel even meekijken om te skinnen
Skinnen op zich kan ik eventueel wel mee helpen maar met het modden helaas niet, kan zelf niet uit de voeten met zmod.
Als de tyruck gemod is laat je maar even iets nhoren en dan wil ik wel even meekijken om te skinnen

- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
ik denk dat hij ook niet kan modden want anders had hij de ook niet gevraagtNicootje schreef:Hoho, amaai dat is al een hele boterham hoor.
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

-
- Lid
Als je hem al zou kunnen skinnen zou al heel tof zijn.Nicootje schreef:Hoho, amaai dat is al een hele boterham hoor.
denk dat het modden daarna ook wel lukt en dat misschien iemand anders zich daartoe geroepen voelt of wil doen.
- jarnelieftink13
- Lid
hij bedoeld als iemand anders de vrachtwagen gemod heeft en hem dan doorstuurt naar nicoo wil hij hem wel skinne dacht ik zoscaniaforlive schreef:ik denk dat hij ook niet kan modden want anders had hij de ook niet gevraagtNicootje schreef:Hoho, amaai dat is al een hele boterham hoor.
ether piraten aan de macht
Dan zal je eerst moeten weten of de PMG open is anders kan je het modden vergeten.
@Nicootje mooi aanbod van je kerel, supertjes, en dan krijgt de aanvrager wel een topskin op de wagen(s)
Ik zelf waag me nog niet aan het modden, heb mazzel gehad met de longline, maar daarna ging het totaal mis........
@Nicootje mooi aanbod van je kerel, supertjes, en dan krijgt de aanvrager wel een topskin op de wagen(s)
Ik zelf waag me nog niet aan het modden, heb mazzel gehad met de longline, maar daarna ging het totaal mis........
Hahaha, freddy, jij hebt dan toch tenminste al eens mazzel gehad. Ik krijg iedere keer mazelen van dat zmod gedoe. Ik zou er verd*mme van lopen heIk zelf waag me nog niet aan het modden, heb mazzel gehad met de longline, maar daarna ging het totaal mis........

@Jarne, idd. Eerst modden en dan pas skinnen. Voor hetzelfde geld zit er een logo of tekst achter de bullbar en kun je weer opnieuw beginnen

-
- Lid
Oh ok dit wist ik niet.
dan is het eerst wachten of er iemand de truck kan modden zodat toch al zeker de pinkers en lichten terug werken.
de zwaailichten hoeven niet echt erop maar rest liefst wel en werkend.
dan is het eerst wachten of er iemand de truck kan modden zodat toch al zeker de pinkers en lichten terug werken.
de zwaailichten hoeven niet echt erop maar rest liefst wel en werkend.
-
- Lid
ik ben zelf ondertss er al in geslaagd van een paar dingen te skinnen zoals de zwarte kleur, de witte letters en men eigen logo erop,
maar kan iemand me helpen met de zwaailichten er af te halen en er een lichtbak op te zetten en een dikke grill op de voorkant??
of me vertellen hoe ik dit kan doen
maar kan iemand me helpen met de zwaailichten er af te halen en er een lichtbak op te zetten en een dikke grill op de voorkant??
of me vertellen hoe ik dit kan doen
- mikebakker
- Lid
hallo,
ik denk dat je daar toch echt iemand voor nodig heb want voor het modden heb je bestanden nodig die zover ik weet best wel prijzig zijn.
of je moet er wat voorover willen hebben.
met skinnen zou ik je best willen helpen.
met vriendelijke groet,
mike bakker
ik denk dat je daar toch echt iemand voor nodig heb want voor het modden heb je bestanden nodig die zover ik weet best wel prijzig zijn.
of je moet er wat voorover willen hebben.
met skinnen zou ik je best willen helpen.
met vriendelijke groet,
mike bakker