De nieuwe Volvo zit ook in de patch voor de niet steam versie, je kan een snelle opdracht nemen om een proefrit te maken, daar staat deze truck iig tussen.xander1986 schreef:Leuk zo'n patch alleen geen truck er in! Hebben meer mensen dit bij de niet steam versie?
Edit: Ik denk dat de truck alleen te koop in de grote dealers!
De nieuwe Volvo is ook gewoon te krijgen bij de kleinere dealer, no prolemo.
Kwa dashboard is de Volvo er goed op vooruit gegaan, het uiterlijke design is ook erg smaakvol te noemen, de nu al geroemde rijeigenschap vindt ik te verwaarlozen tegen de oude FH16.
Wat ik toch wel een misser vindt is het geluid van de motor in het interieur, ik vindt deze toch behoorlijk kaal klinken tegenover de nieuwe sound van de Iveco Hi-Way en voor de Scania.
Ik ga mijn DAF toch al inruilen, ik wachtte op de nieuwe Volvo, maar door het kale geluid van dit model stap ik toch over op de Scania.
Ja, ik kan sound mods gebruiken, maar dan kom je veelal in te harde geluiden binnen het interieur, de DAF, Iveco Hi-Way en vooral Scania hebben dat echt veel beter voor elkaar zonder sound mods.
Maar desalniettemin vindt ik de Volvo wel een mooie toevoeging voor de Volvo divers onder ons, geniet ze mannen