Wat voor besturingsysteem gebruik jij?
Re: Wat voor besturingsysteem gebruik jij?
nee ik geen beveiliging uit staan;) hij werkt gewoon snel
niks minder als w7 mijn mening;)

MIJN PC
*Windows 10 pro 64
*Samsung SyncMaster t220
*Corsair Obsidian 750D
*Asus Rampage III Extreme x58
*Intel Core I7 980X 5 ghz
*Corsair H80I
*Kingston 12 GB 1600 Mhz
*Msi gtx 970 Gaming 4g
*Samsung 840 pro 250 gb/Samsung f1 HHD 1.5TB
*Harman Kardon 5.1
*logitech g110
*razer Emperator 4g
*AmBx
*Windows 10 pro 64
*Samsung SyncMaster t220
*Corsair Obsidian 750D
*Asus Rampage III Extreme x58
*Intel Core I7 980X 5 ghz
*Corsair H80I
*Kingston 12 GB 1600 Mhz
*Msi gtx 970 Gaming 4g
*Samsung 840 pro 250 gb/Samsung f1 HHD 1.5TB
*Harman Kardon 5.1
*logitech g110
*razer Emperator 4g
*AmBx
- WoKo
- Lid
- Contacteer:
Windows 7 editie tabel Windows 7 is in 6 verschillende versies uitgekomen. (http://windows.microsoft.com/nl-NL/wind ... e-editions)
Versie Kenmerken
Windows 7 Starter De goedkope versie voor ontwikkelingslanden en netbook.
Voor het eerst kan de Starter-editie meer dan drie applicaties draaien.
Windows 7 Home Basic Deze wordt alleen geleverd in een paar landen. Simpele versie voor thuisgebruik, de versie heeft een aantal beperkingen.
(Geen Windows Aero; cd's kunnen enkel geschreven worden op 4x; maximaal vijf gebruikers hebben tegelijk toegang tot een gedeelde map, etc.)
Windows 7 Home Premium Gevorderde versie voor thuisgebruik, met Windows Aero en HDTV-ondersteuning
Windows 7 Professional Gelijk aan Windows 7 Home Premium, maar met meer functies. Deze versie is de vervanger van Windows Vista Business.
Windows 7 Enterprise Ondersteuning voor meer talen en hij bevat BitLocker.
Windows 7 Ultimate Deze versie bevat alle functies en mogelijkheden van de andere goedkopere versies plus een aantal extra functies. Voorbeeld: Er kunnen meer talen worden geïnstalleerd.
Verschillen tussen versies Vervallen onderdelen
In Windows 7 zijn een aantal standaard onderdelen komen te vervallen waarvan een korte opsomming. Als eerste is Windows Sidebar, de extra taakbalk in Windows Vista komen te vervallen en staan de gadgets hier nu los van. In voorgaande Windows versies was er altijd een standaard mailprogramma aanwezig met Outlook Express en Windows Mail in Windows Vista, in Windows 7 is er geen mailprogramma meer aanwezig. Naast deze programma's zijn ook Windows Movie Maker, Windows Live Messenger, Windows Meeting Space, Windows Fotogalerie, Windows Agenda en Windows Contactpersonen evenals de contactpersonen gadget niet meer aanwezig. Dit geld ook voor het spel InkBall.
Als je een gebruiker was van Vista Ultimate dan had je hier de beschikking over zogenaamde Extras, aanvullingen die speciaal voor deze versie van Vista werden uitgegeven door Microsoft. Ook deze Extras zijn komen te vervallen met Windows 7.
Het klassieke Menu Start dat in Windows Vista nog ingeschakeld kon worden is eveneens komen te vervallen evenals de screensavers: Noorderlicht, Windows Energie en Windows Logo. De overige screensavers zijn nog wel aanwezig. Wat betreft ouderlijk toezicht zijn de webfilter en het onderdeel activiteitenrapportage komen te vervallen.
(bron: www.windows78.tk op deze site zie je ook de verschillen)
Versie Kenmerken
Windows 7 Starter De goedkope versie voor ontwikkelingslanden en netbook.
Voor het eerst kan de Starter-editie meer dan drie applicaties draaien.
Windows 7 Home Basic Deze wordt alleen geleverd in een paar landen. Simpele versie voor thuisgebruik, de versie heeft een aantal beperkingen.
(Geen Windows Aero; cd's kunnen enkel geschreven worden op 4x; maximaal vijf gebruikers hebben tegelijk toegang tot een gedeelde map, etc.)
Windows 7 Home Premium Gevorderde versie voor thuisgebruik, met Windows Aero en HDTV-ondersteuning
Windows 7 Professional Gelijk aan Windows 7 Home Premium, maar met meer functies. Deze versie is de vervanger van Windows Vista Business.
Windows 7 Enterprise Ondersteuning voor meer talen en hij bevat BitLocker.
Windows 7 Ultimate Deze versie bevat alle functies en mogelijkheden van de andere goedkopere versies plus een aantal extra functies. Voorbeeld: Er kunnen meer talen worden geïnstalleerd.
Verschillen tussen versies Vervallen onderdelen
In Windows 7 zijn een aantal standaard onderdelen komen te vervallen waarvan een korte opsomming. Als eerste is Windows Sidebar, de extra taakbalk in Windows Vista komen te vervallen en staan de gadgets hier nu los van. In voorgaande Windows versies was er altijd een standaard mailprogramma aanwezig met Outlook Express en Windows Mail in Windows Vista, in Windows 7 is er geen mailprogramma meer aanwezig. Naast deze programma's zijn ook Windows Movie Maker, Windows Live Messenger, Windows Meeting Space, Windows Fotogalerie, Windows Agenda en Windows Contactpersonen evenals de contactpersonen gadget niet meer aanwezig. Dit geld ook voor het spel InkBall.
Als je een gebruiker was van Vista Ultimate dan had je hier de beschikking over zogenaamde Extras, aanvullingen die speciaal voor deze versie van Vista werden uitgegeven door Microsoft. Ook deze Extras zijn komen te vervallen met Windows 7.
Het klassieke Menu Start dat in Windows Vista nog ingeschakeld kon worden is eveneens komen te vervallen evenals de screensavers: Noorderlicht, Windows Energie en Windows Logo. De overige screensavers zijn nog wel aanwezig. Wat betreft ouderlijk toezicht zijn de webfilter en het onderdeel activiteitenrapportage komen te vervallen.
(bron: www.windows78.tk op deze site zie je ook de verschillen)
Problemen met Videokaart? Kijk dan hier
- dafmaf
- Lid
- Contacteer:
waar gaat ETS beter op op windows 7 of andere windows.
graag Pm
dank u
graag Pm
dank u
Liever 6 klapjes dan 8 plofjes
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Windows Vista staat boven aan, heb ik ook
@dafmaf Maakt niet uit denk ik, ik denk dat die het beste draait op windows 7, ook in de beste/hoogste instellingen!

@dafmaf Maakt niet uit denk ik, ik denk dat die het beste draait op windows 7, ook in de beste/hoogste instellingen!

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
- Scaniaboyy8
- Lid
Heb nu Windows 7. Ik denk dat het juist niet het beste draait op Windows 7. Volgens mij was ETS er voor Windows 7 er was. Dus ETS kan niet gebaseerd zijn op Windows 7.
Ik denk dat ETS het beste op Vista en/of XP draait.
Ik denk dat ETS het beste op Vista en/of XP draait.

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Ohhh, ging het over ETS, ik dacht over GTS of ATS of UKTS 

- Scaniaboyy8
- Lid
Zo kan je je er ook tussenuit lullen hè?

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Ja, wat niet kan

- dafmaf
- Lid
- Contacteer:
geeft niks hoor maar ik had toch duidelijk ETS erin gezet
Liever 6 klapjes dan 8 plofjes
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Je zet het hier VET gedrukt neer,
maar zo stond het er daar niet
maar zo stond het er daar niet