Trailer skin maken?

Plaats reactie
ajaxscaniafan
Lid
Lid

Re: Trailer skin maken?

Bericht door ajaxscaniafan »

Ray50 schreef:Ja vind ik ook. Mooi gedaan door Timmer. Wil het toch zelf ook leren uiteindelijk.
die Tut die ik volgde is goed, maar op een of andere manier wouw denk de game mijn skin niet lezen ofzo
Timmer
Lid
Lid

Bericht door Timmer »

goed opletten dat de skin ongecomprimeerd opgeslagen word dus in winrar als je het wilt inpakken op store(opslaan) ipv iets anders (staat bij compression method als je m in wilt pakken)
ajaxscaniafan
Lid
Lid

Timmer schreef:goed opletten dat de skin ongecomprimeerd opgeslagen word dus in winrar als je het wilt inpakken op store(opslaan) ipv iets anders (staat bij compression method als je m in wilt pakken)
maar als ik dan een plaatje heb van het bedrijf wat ik wil, moet ik een grote zoeken staat in TUT alleen ik kan er geen grote van vinden
Timmer
Lid
Lid

Bericht door Timmer »

als er geen andere is dan moet je het toch met degene doen die je hebt,kijken hoe het eruitziet en anders eventueel wat verbeteren.

al doende leert men. niet bij de pakken neer zitten maar proberen en daarvan leren.
het begint met skinnen ,dan probeer je wat te modden door defs aan te passen zodat er meerdere dingen op je vrachtwagen kunnen.
moet wel erbij vermelden dat als je voor pttm gemod hebt het dan wel wat makkelijker is om door te stromen.
voor pttm was het heel makkelijk,ik zou willen dat het zo in ets2 ook was. allemaal losse skinbestanden en bijna alles was met tekst te veranderen en veel makkelijker dus. je maakt 1 ding in zmod noemt het bijv uitlaat en dan vernoemde je uitlaat in je base en nog wat dingetjes aanpassen en het werkte gewoon.
ajaxscaniafan
Lid
Lid

heb nu 1 gemaakt.
nou staat er in de Tut
"archief formaat ZIP moet zijn"
"inpak methode opslaan"
moet ik verder nog wat veranderen?
Timmer
Lid
Lid

Bericht door Timmer »

nee
ripacy
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door ripacy »

Timmer schreef:als er geen andere is dan moet je het toch met degene doen die je hebt,kijken hoe het eruitziet en anders eventueel wat verbeteren.

al doende leert men. niet bij de pakken neer zitten maar proberen en daarvan leren.
het begint met skinnen ,dan probeer je wat te modden door defs aan te passen zodat er meerdere dingen op je vrachtwagen kunnen.
moet wel erbij vermelden dat als je voor pttm gemod hebt het dan wel wat makkelijker is om door te stromen.
voor pttm was het heel makkelijk,ik zou willen dat het zo in ets2 ook was. allemaal losse skinbestanden en bijna alles was met tekst te veranderen en veel makkelijker dus. je maakt 1 ding in zmod noemt het bijv uitlaat en dan vernoemde je uitlaat in je base en nog wat dingetjes aanpassen en het werkte gewoon.

Zoals Timmer hier zegt is de juiste manier!!!!
ALDOENDE LEERT MEN.............
En tsja Timmer....ook Ets 2 wordt aldoende makkelijk ;)
Kritiek op een ander hebben is pas gerechtvaardigd, wanneer je het zelf beter kunt.
Plaats reactie

Terug naar “Skinnen”