Bart schreef:Geen idee, ik heb die gauw weggedaan die mod, het trok net iets teveel van mijn framerate en de textures zijn niet zo denderend. Allemaal iets te felle kleuren. En als ik het niet zelf "mag" aanpassen, dan maar geen trailermodjztrucking schreef:Mooi topic met dit soort trailermods.
Maar die TSM trailerpack is die helemaal gelocked? das wel triest...![]()
Maar over poolsize 600.. als ik dat precies erin zet werkt het. Behalve als de game gaat auto saven dan loopt ie vast. Hoe kan dat?
Hoop dat degene die de mod gelocked heeft dit leest haha
mee eens inderdaadTimmer schreef:dat ze pmg's locken tot daar aan toe maar complete zips zodat je nogeens een leuke modpack voor je zelf kunt maken gaat helemaal nergens over,zoals bijv die megamod voor de scania ,zitten leuke dingen op maar een hoop troep en onrealistische velgen enzo
inderdaad en ook draaien de wielen niet bij mij?Calzone schreef:Ik heb hem ook geprobeerd, eerste rit met een lege aanhanger. Ging prima, totdat ik in München aankwam en ik er weer achter kwam dat geen enkele **** Ai auto ook maar een millimeter naar achter kan en je dus geen enkele bocht om komt. Na een half rondje München, 10 boetes voor het rijden op de verkeerde baan en 3 auto's in de prak te hebben gereden stond ie dan toch op z'n plek en heb ik de mod weer verwijderd. Dit soort mods zijn echt waardeloos met de huidige AI.
Mee eens !jztrucking schreef:Ik denk dat niemand hier kan converteren? of toch wel? Dit zou dan toch een mooie trailermod zijn?
http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 43&t=11328