[ VRAAG ] Euro truck simulator valt plotseling weg
Re: [ VRAAG ] Euro truck simulator valt plotseling weg
Ben nu met scannen bezig met avg fuel met echt het hele systeem aan het na zoeken

AVG is troep, die vangt de helft van je virussen niet weet ik uit ervaring, plus dat het je computer traag maakt. Kun je beter twee tientjes in het jaar uitgeven voor een fatsoenlijke virusscanner.
Ow wist ik niet is avast beter dan?Calzone schreef:AVG is troep, die vangt de helft van je virussen niet weet ik uit ervaring, plus dat het je computer traag maakt. Kun je beter twee tientjes in het jaar uitgeven voor een fatsoenlijke virusscanner.

Ik denk niet dat een virus zowiso het gebruik van ETS2 zal beinvloeden. Ik denk ook niet dat je hiermee het probleem oplost.
WEEEEEEEEEEEER HAD IK HET
na 10 menuten weer weet iemand een oplossing? ik heb meschien iets? maar weet niet of het help en het is: spel verwijderen en vanaf de cd spelen

na 10 menuten weer weet iemand een oplossing? ik heb meschien iets? maar weet niet of het help en het is: spel verwijderen en vanaf de cd spelen

heb al opgelost
maaarrrr laat topic open voor het weer gebeurd

wat heb je gedaan ?
dan weten mensen ook de oplossing
dan weten mensen ook de oplossing
ow ja
ik heb had eerst een internet versie(eerst demo gedownload) en later spel gekocht en ik typte alleen de key in wand ik dacht als ik hem nou zonder cd speel dan is er later niks met de cd bijvoorbeeld dat er krassen op komen. Maar als die elke keer vast loopt en je hebt een LEGALE cd dan doe ik als ik jou was de cd versie installeren. Dit is mijn oplossing geweest

Hallo allemaal,
ik ben nieuw hier, maar heb dit hele onderwerp aandachtig gelezen. Ik heb ook zoiets. Ik weet alleen niet of het een echte crash is van ETS2. Als ik een paar minuten het spel gewoon laat staan, maakt niet uit of dit op Pauze of via Esc gaat dan valt plotseling mijn monitor uit en geeft aan: geen signaal. Dus ik kan niet kijken of het spel op de computer nog op pauze staat, want ik MOET de computer opnieuw opstarten. En als ik dan het spel weer start, start ie op vanaf de laatste automatisch safe. Ik heb de indruk dat dit zich steeds korter na elkaar voordoet.
Ik draai op Windows 7, geheel legaal, ETS2 via gekochte CD en met de laatste update. Geen virussen e.d. Dit euvel doet zich alléén voor bij ETS2.
Weet iemand eventueel waar ik dit bij de makers kan melden? Mijn Engels is niet veel soeps.
ik ben nieuw hier, maar heb dit hele onderwerp aandachtig gelezen. Ik heb ook zoiets. Ik weet alleen niet of het een echte crash is van ETS2. Als ik een paar minuten het spel gewoon laat staan, maakt niet uit of dit op Pauze of via Esc gaat dan valt plotseling mijn monitor uit en geeft aan: geen signaal. Dus ik kan niet kijken of het spel op de computer nog op pauze staat, want ik MOET de computer opnieuw opstarten. En als ik dan het spel weer start, start ie op vanaf de laatste automatisch safe. Ik heb de indruk dat dit zich steeds korter na elkaar voordoet.
Ik draai op Windows 7, geheel legaal, ETS2 via gekochte CD en met de laatste update. Geen virussen e.d. Dit euvel doet zich alléén voor bij ETS2.
Weet iemand eventueel waar ik dit bij de makers kan melden? Mijn Engels is niet veel soeps.
-
- Lid
Zou je de specificaties van je systeem eens kunnen plaatsen? En ook de gegevens van je voeding.