[ KLACHT / GEEN OPLOSSING ] Serial werkt niet
Re: Serial werkt niet?
en ik heb 2 profielen,eentje na blokiring eentje voor,de ene die voor doet nog steeds,de ene na niet meer,hoe kan ik dit oplossen?
als je in een echte vrachtwagen rijd,DENK NIET DAT HET ALS EEN SIMULATOR IS,RIJD VOORZICHTIG
enne,als je crasht, maak foto,kan ik erom lachen(terwijl ik niet eens goed ben in simulator truck te rijden)
enne,als je crasht, maak foto,kan ik erom lachen(terwijl ik niet eens goed ben in simulator truck te rijden)
Je moet wel heel dom zijn om een onbekende je serial te geven, en dan als nog moet je het lekker zelf weten aan wie je hem geeft toch?! Eigen schuld dikke bult!laskan schreef:daarmee bedoel ik dat ze op alle sites van truck simulators gaan zoeken zoals deze naar serials,en dan dat ze niew zijn en contact maken met iemand en hem via e-mail naar serial geeft en het doet,je kunt snel geloven dat ze betrouwbaar zijn,ze kunnen je heel snel overhalen. geloof het of niet maar velen zijn erin getraptD-saffier schreef:Hoe bedoel je de piraten zijn op weg?..
PS: voor beheerders,als ik jullie was zou ik een waarschuwing maken voor deze hele site en goed opletten
Manufacturer:DELL
Processor:Intel(R) Core(TM) 2CPU 6600 @ 2.40 GHz
Memory:8.2GB RAM
Hard Drive:2 x 250 GB
Video Card:NVIDIA GeForce GT 520 2.1 GB
Monitor:Dell 1908FP
Sound Card:NVIDIA High Defenition Audio
Wheel:thrustmaster rgt ffb
ik heb teminste de echte serial codelaskan schreef:heb jij geluk zeg!:) maarre piraten zijn online en als sitebeheerder van deze site zou ik maar heel goed opletten en controleren. want de piraten zijn op weg! en mijn ets2 is nog steeds niet beter,die serial doet nietmauricec7 schreef:ik heb de dvd rom en ik heb geen enkel probleem gehad
Echte Mannen rijden over de vlucht strook!
Geheugen : 4GB RAM
Voeding : 650 WATT POWER CORSAIR
Geheugen : 4GB RAM
Voeding : 650 WATT POWER CORSAIR
mischien dat jij zo goed oplet maar velen zijn erin getrapt!! het beste is gewoon geen serial op je pc of notebook te zetten!maar bij mij was het te laat,ze hebben mijn pc gehackt.D-saffier schreef:Je moet wel heel dom zijn om een onbekende je serial te geven, en dan als nog moet je het lekker zelf weten aan wie je hem geeft toch?! Eigen schuld dikke bult!laskan schreef:daarmee bedoel ik dat ze op alle sites van truck simulators gaan zoeken zoals deze naar serials,en dan dat ze niew zijn en contact maken met iemand en hem via e-mail naar serial geeft en het doet,je kunt snel geloven dat ze betrouwbaar zijn,ze kunnen je heel snel overhalen. geloof het of niet maar velen zijn erin getraptD-saffier schreef:Hoe bedoel je de piraten zijn op weg?..
PS: voor beheerders,als ik jullie was zou ik een waarschuwing maken voor deze hele site en goed opletten

als je in een echte vrachtwagen rijd,DENK NIET DAT HET ALS EEN SIMULATOR IS,RIJD VOORZICHTIG
dat is mooi **** dat ze je pc hebben gehackt
Dan heb je hem lekker beveiligd.........niet. Beetje firewall houdt de gemiddelde boef wel buiten de deur. En ik kan me niet voorstellen dat er een groep professionele criminelen achter zit.mischien dat jij zo goed oplet maar velen zijn erin getrapt!! het beste is gewoon geen serial op je pc of notebook te zetten!maar bij mij was het te laat,ze hebben mijn pc gehackt.
Die houden zich liever bezig met bank fraude(internet bankieren) want dat levert geld op, zo'n serial niks!
En ik vind dit wel een extreem verhaal dat mensen moeite gaan doen om een pc te hacken, om een serial van 30 euro te bemachtigen. Gezien de moeite die ze ervoor moeten doen en het risico wat ze ermee nemen.
Groet
Intel I5 2500k 4,8ghz overgeclocked watergekoeld (corsair H100)
32 GB Geil 1866mhz
Asus Sabertooth
2x Nvidia gtx 470 in SLI mode
3x Ocz Vertex 3 240GB, 2x samsung spinpoint 2TB
Aerocool Strike X 1100 Watt
Windows 7 Professional 64
Logitech driving force GT
TrackIR 4.0
32 GB Geil 1866mhz
Asus Sabertooth
2x Nvidia gtx 470 in SLI mode
3x Ocz Vertex 3 240GB, 2x samsung spinpoint 2TB
Aerocool Strike X 1100 Watt
Windows 7 Professional 64
Logitech driving force GT
TrackIR 4.0
-
- Lid
Dat is ook een van de redenen dat ik er eentje wilde hebben in een doosje, dan staat de code verder nergens digitaal. Maar wat ik eerder postte, de doosjes staan gewoon ongeseald in een stelling bij de Bart Smit, daar kan iedereen gewoon een foto van de serial maken, terwijl ze de dvd'tjes zelf in een kluis bewaren
maar die van mij was gelukkig nog niet gebruikt.

men zusje had de firewall gesloten,slim he?
men zusje had de firewall gesloten,slim he?
hmm vreemde werkwijze van bart smitundifined1 schreef:Dat is ook een van de redenen dat ik er eentje wilde hebben in een doosje, dan staat de code verder nergens digitaal. Maar wat ik eerder postte, de doosjes staan gewoon ongeseald in een stelling bij de Bart Smit, daar kan iedereen gewoon een foto van de serial maken, terwijl ze de dvd'tjes zelf in een kluis bewarenmaar die van mij was gelukkig nog niet gebruikt.