converteren

Gesloten
Freddy J
Lid
Lid

Re: converteren

Bericht door Freddy J »

PM de link effe naar Nico
Nicootje
Lid
Lid

Bericht door Nicootje »

Ja staat idd gespiegeld. K had m zelf ni gedownload omdat voor mij in de game zo'n wagens niet van pas zijn.
Maar als je toch interesse hebt in zulke dingen is het idd een leuk hebbedingkske.
Als de skin moet gespiegeld worden schiet je hem maar door. ;)
Alpha1Carlo
Lid
Lid

Bericht door Alpha1Carlo »

Hier wil ik toch nog even op in gaan...
Ik heb serieus respect voor jullie, dat jullie hem nog verder willen helpen ook.
Ik ken zelf veel Kampers/Reizigers, het zijn beste mensen, niks mis mee.
Types zoals hij maken ze ten schande, dit soort types hebben ze vaak ook de pest op.
Maarja, niet iedereen denkt twee keer na voordat hij iets zegt, ik vind het abnormaal wat hij doet, en als hij zo reageert is het ook geen echte Woonwagenbewoner.
Hoe noemen ze hem dan? Een Pleures Kaffer. Ééntje die stoer doet zodra hij eenmaal in een "Wagen" heeft gewoond.
Nogmaals, Woonwagenbewoners zijn over het algemeen goede mensen, en dat is hij zeker niet met zulke uitspraken.
Freddy J
Lid
Lid

Bericht door Freddy J »

Carlo,

Je hebt volkomen gelijk kerel, maar ga jij je niet verlagen tot zijn niveau, jij bent straks het 3 letterwoord beginnend met L en dat soort komt zichzelf nog wel tegen man.

Laat rusten en denk aan de woorden van Volvoduck: We made them, we can't rule them,
mijn versie hierop: We made them, i will not rule them, because They're wasted time!

Lekker door gaan zoals we doen en die gasten merken het vanzelf wel, we laten de sfeer door
pfffff enzo toch niet verpesten? Niet doen joh laat ons de wijsten zijn? Daar hebben we meer aan!

Back to topic maaar weer
etssuperfan
Lid
Lid

Bericht door etssuperfan »

Freddy J schreef:Carlo,

Je hebt volkomen gelijk kerel, maar ga jij je niet verlagen tot zijn niveau, jij bent straks het 3 letterwoord beginnend met L en dat soort komt zichzelf nog wel tegen man.

Laat rusten en denk aan de woorden van Volvoduck: We made them, we can't rule them,
mijn versie hierop: We made them, i will not rule them, because They're wasted time!

Lekker door gaan zoals we doen en die gasten merken het vanzelf wel, we laten de sfeer door
pfffff enzo toch niet verpesten? Niet doen joh laat ons de wijsten zijn? Daar hebben we meer aan!

Back to topic maaar weer

Je spreekt met wijze woorden :clap:
monkeysven
Ere-Lid
Ere-Lid

Bericht door monkeysven »

Zozo, ik was even weg en zie wat er hier allemaal is gebeurt, bedankt voor het melden Volvoduck anders had ik het niet gezien.
Jammer genoeg blijven sommige mensen toch altijd hetzelfde, gelukkig zijn jullie rustig gebleven, mijn complimenten hiervoor :thumbup: Ik vind het erg jammer dat sommige mensen niet de inzet van anderen belonen, ookal moet je het zelf zoeken, anderen hebben je toch geholpen en zelf wat inzet tonen mag dan ook wel. Freddy, Niko en Snorre bedankt dat jullie het ook een paar keer goed hebben rustig gemaakt. ;)
Leonmatze zien we 7 dagen even niet terug, wegens bedreigen van andere mensen en daarom gaat dit topic nu opslot.
Topic gesloten
Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend Slotjezien?
Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link.
Cojones and Monkeysven, Trucksimulators.nl Trolling Team.

[quote="Scaniaboyy8"]Rook spuiten? Tjoene? FTW![/quote]

[quote="VolvoFH"]Pagga Brother :mrgreen: :mrgreen: :thumbup: :thumbup:[/quote]

Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Overig”